Hotelierii: serviciile all inclusive nu sunt rentabile pentru Romania
Data publicarii: 23-05-2009 | TurismReprezentantii Perla Majestic Group au declarat, vineri, ca multe dintre hotelurile din Romania care au incercat sa vanda pachete all inclusive au renuntat dupa numai un sezon, deoarece nu este un serviciu rentabil.
"Numai noi (Hotelul Perla din Mamaia - n.r) din cele trei hoteluri ale grupului care ofereau servicii all inclusiv ne-am pastrat oferta si anul acesta", a declarat directorul hotelului Mihaela Albu.
Costurile unui hotelier care ofera servicii all inclusive sunt cu 20-30% mai mari decat ale unui operator de structura de cazare care ofera doar mic dejun.
"Serviciile all inclusive nu sunt rentabile pentru hotelierul roman si pentru ca produsele alimentare sunt mult mai scumpe decat in Turcia, destinatia care ofera cele mai multe pachete complete", a declarat secretarul general al Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc, Dragos Raducan.
Hotelierii care ofera servicii all inclusive se plang de turistul roman care isi umple farfuria pana la refuz cu mancare, fara a consuma nici macar jumatate.
"Romanii nu declara cate persoane sunt atunci cand se prezinta la hotel cu pachete all inclusive, astfel incat ne-am trezit ca aveau pachete cumparate doua-trei persoane si la masa mai apareau inca una sau doua persoane", a declarat Mihaela Albu.
Un alt motiv pentru care all inclusive-ul nu prinde in statiunile romanesti este legat de faptul ca pe litoralul romanesc se ofera putine posibilitati de petrecere a timpului liber in cadrul complexurilor hoteliere.
"In strainatate la un all inclusive exista diverse posibilitati de distractie in cadrul complexelor hoteliere sau ale resorturilor", a precizat Albu.
In sezonul trecut, doar zece hoteluri de pe litoral au oferit pachete all inclusive.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI