Afaceri din inchirierea de invitati pentru nuntile japonezilor
Data publicarii: 09-06-2009 | DiversePentru multi japonezi, nunta nu este doar un eveniment cu o insemnatate personala, ci si un prilej de etalare a familiei si a prietenilor. De aceea, succesul acestui eveniment se masoara in mare masura prin numarul prietenilor, colegilor de serviciu si membrilor familiei prezenti, scrie Reuters.
Cu acest prilej, sefii de la munca de regula tin discursuri, cunoscutii pregatesc mici surprize artistice (cantece, recitarea de poezii), iar familia invita cat mai multi alti invitati. Problemele apar abia atunci cand numarul mesenilor nu este pe masura evenimentului.
Daca lucrurile stau astfel, singura solutie de a scapa de rusinea sociala este contractarea unei firme specializata in inchirierea de oaspeti. "Unul din prieteni te anunta ca nu mai poate veni. Sau exista o discrepanta prea mare intre invitatii mirelui si cei ai miresei. Sau, pur si simplu, numarul total al mesenilor este prea mic", detaliaza directorul unei agentii de inchiriat oaspeti principalele motive pentru care oamenii apeleaza la serviciile sale.
Pentru 20.000 yeni (200 de dolari) agentia trimite un fals oaspete la nunta. Pentru alti 5.000 yeni acesta poate pune in scena un dans sau un cantec. Cu 10.000 yeni, invitatul va tine un discurs adecvat momentului.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut