Afaceri din inchirierea de invitati pentru nuntile japonezilor
Data publicarii: 09-06-2009 | DiversePentru multi japonezi, nunta nu este doar un eveniment cu o insemnatate personala, ci si un prilej de etalare a familiei si a prietenilor. De aceea, succesul acestui eveniment se masoara in mare masura prin numarul prietenilor, colegilor de serviciu si membrilor familiei prezenti, scrie Reuters.
Cu acest prilej, sefii de la munca de regula tin discursuri, cunoscutii pregatesc mici surprize artistice (cantece, recitarea de poezii), iar familia invita cat mai multi alti invitati. Problemele apar abia atunci cand numarul mesenilor nu este pe masura evenimentului.
Daca lucrurile stau astfel, singura solutie de a scapa de rusinea sociala este contractarea unei firme specializata in inchirierea de oaspeti. "Unul din prieteni te anunta ca nu mai poate veni. Sau exista o discrepanta prea mare intre invitatii mirelui si cei ai miresei. Sau, pur si simplu, numarul total al mesenilor este prea mic", detaliaza directorul unei agentii de inchiriat oaspeti principalele motive pentru care oamenii apeleaza la serviciile sale.
Pentru 20.000 yeni (200 de dolari) agentia trimite un fals oaspete la nunta. Pentru alti 5.000 yeni acesta poate pune in scena un dans sau un cantec. Cu 10.000 yeni, invitatul va tine un discurs adecvat momentului.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză