Ce trucuri folosesc candidatii pentru a atrage atentia angajatorilor

Data publicarii: 11-06-2009 | HR/Cariere

Conditiile din ce in ce mai dificile de pe piata muncii ii determina pe cei aflati in cautarea unui loc de munca sa-si diversifice tehnicile si modalitatile prin care atrag atentia angajatorilor asupra lor, potrivit unui studiu al site-ului de recrutari online CareerBuilder.com.

O cincime dintre managerii de resurse umane au raportat cresterea numarului de tactici neconventionale folosite de candidati in primele cinci luni ale anului, sensibil mai mult decat in perioada similara a anul trecut, cand procentul era de doar 12%.

Confruntati cu cea mai mare rata a somajului din ultimul sfert de secol, angajatii americani recurg la trucuri nemaintalnite pana acum, mai frecvente fiind: raspandirea de CV-uri in marile intersectii, spalarea masinilor in parcarile companiilor, vanarea directorilor pe holurile sau in receptiile firmelor si solicitarea unui interviu, expedierea de prajituri in forma de carte de vizita cu poza candidatului.

O tehnica ceva mai elaborata raportata de CareerBuilder consta in folosirea aceleiasi frizerii la care merge directorul companiei vizate pentru a afla amanunte despre personalitatea si obisnuintele sefului.

Cea mai neobisnuita practica a fost atasarea la CV a unui pantof, insotit de mesajul "o cale de a-mi pune picorul in pragul Dvs".

Redactia BankNews.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: