Credit Europe Bank a introdus masuri alternative de restructurare a creditelor
Data publicarii: 16-06-2009 | Finante-BanciCredit Europe Bank Romania a introdus, din iunie, masuri alternative de restructurare a creditelor, pentru clientii aflati in imposibilitate temporara de plata a ratelor la termenele scadente, a anuntat banca.
"Prin acest program ne propunem o abordare flexibila a problemelor financiare cu care se confrunta unii dintre clientii nostri. Impreuna cu ei incercam sa gasim solutii alternative pentru a-i ajuta sa depaseasca perioadele de impas la plata creditelor pe care le au in derulare", a declarat vice-presedintele Credit Europe Bank Romania, ömer Tetik.
Banca a dezvoltat mai multe metode de restructurare a creditelor, astfel incat sa ofere o gama larga de solutii adaptate la problemele financiare reale ale clientilor sai.
"Am luat in considerare atat majorarea perioadei de rambursare prin rescadentare, cat si reesalonarea ratelor, oferind clientilor aflati in dificultate de plata o perioada de gratie partiala sau totala, dupa caz, de pana la un an. De asemenea, oferim clientilor nostri posibilitatea de a face conversia creditelor din moneda initiala intr-o alta moneda, precum si alte solutii de restructurare, personalizate in functie de necesitati", a completat ömer Tetik.
In analiza solicitarilor de restructurare a unui credit, banca va lua in considerare posibilitatile reale de rambursare de care dispune clientul in prezent. Imposibilitatea temporara de plata trebuie dovedita cu documente justificative ce vor fi prezentate de catre client impreuna cu cererea de restructurare.
Banca recomanda clientilor sa adreseze solicitarile de restructurare inainte de agravarea problemelor lor financiare, astfel incat creditul sa nu acumuleze restante.
Credit Europe Bank (Romania) S.A., membra a grupului FIBA, are peste 400.000 de clienti persoane fizice, IMM-uri si corporatii, pe care ii deserveste printr-o retea de 118 sucursale, agentii si puncte de lucru, precum si prin alte canale alternative de bancomate, aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS) si servicii de internet banking.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
 - Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
 - Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
 - Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
 - Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
 - RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
 - Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
 - Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
 - Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
 - Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
 - Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
 - Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
 - EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
 - Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
 - Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025