BMW isi indeamna angajatii sa nu mai cumpere masini de la concurenta
Data publicarii: 19-06-2009 | DiverseBMW, cel mai mare producator mondial de masini de lux, incearca sa-si creasca vanzarile, aflate in ultima perioada in cadere accentuata, incurajandu-si proprii angajati sa renunte la automobilele concurente si sa cumpere masini produse de fabrica in care lucreaza, scrie Bloomberg.
Compania a lipit pe masinile aflate in parcarile uzinelor din Germania peste 7.000 afise prin care angajatii erau indemnati sa se gandeasca de doua ori inainte de a achiziona un automobil nou, aceasta fiind prima initiativa de acest fel in intreaga istorie a constructorului.
"Ceva este gresit aici. Doriti sa lucrati cu noi. Apreciati job-ul si salariul pe care il primiti. Dar conduceti un automobil concurent", se arata in afisele semnate de Ian Robertson, director de vanzari, Harald Krueger, director de personal si Manfred Schoch, liderul sindical al BMW.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall