Studiu: Masinile scumpe nu atrag femeile
Data publicarii: 19-06-2009 | LifestyleTop Gear Australia a vrut sa afle daca femeile sunt intr-adevar atrase de barbatii care conduc masini scumpe. Desi exista deja o serie de studii in acest sens, care au prezentat diverse rezultate, atractia nestavilita a femeilor pentru barbatii instariti care conduc automobile scumpe, a devenit deja un subiect de gluma. Pentru a realiza acest studiu, Top Gear Australia a apelat la o agentie australiana de cercetare, care se specializeaza in reactiile creierului uman.
Undele cerebrale ale subiectilor au fost monitorizate, iar interesul lor pentru vehicul si persoana de la volanul acestuia a fost masurat cu ajutorul instrumentelor electronice. Initial, subiectilor li s-a prezentat un vehicul, iar apoi vehiculul a fost condus de un barbat. In timp ce unele vehicule erau mai interesante cu un barbat la volan, anumite modele au devenit respingatoare in momentul in care un sofer s-a asezat la volan.
Cercetatorii australieni au folosit un Porsche 911, un Nissan Skyline modificat, un MG Roadster clasic si un pick-up Holden Ute si un SUV. Fiecare automobil a primit un sofer care corespundea clientelei tipice a modelului respectiv, iar reactiile cerebrale ale subiectilor au fost monitorizate atent.
Studiul a aratat ca un barbat de varsta a doua nu este mai atragator la volanul unui automobil sport premium, cum este Porsche 911, pe cand un familist tipic sau un barbat atragator arata la fel de bine in aproape orice vehicul. Un element surprinzator al studiului a fost faptul ca Roadster-ul MG a fost mai interesant pentru subiecti atunci cand nu avea un sofer.
Cercetatorii australieni au concluzionat ca barbatii nu trebuie sa se bazeze pe masina pe care o conduc pentru a atrage femeile, ci trebuie sa aleaga modelul care le place si li se potriveste cel mai bine. Pe langa asta, se pare ca prezenta sau lipsa unui automobil nu schimba cu nimic perceptia unui barbat atragator in ochii unei femei. Trebuie luat in considerare faptul ca studiul a fost efectuat pe un esantion limitat de femei, si ca nu poate fi reprezentativ pentru toate grupurile sociale si culturile lumii.
Drive.au via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an