Studiu: Masinile scumpe nu atrag femeile
Data publicarii: 19-06-2009 | LifestyleTop Gear Australia a vrut sa afle daca femeile sunt intr-adevar atrase de barbatii care conduc masini scumpe. Desi exista deja o serie de studii in acest sens, care au prezentat diverse rezultate, atractia nestavilita a femeilor pentru barbatii instariti care conduc automobile scumpe, a devenit deja un subiect de gluma. Pentru a realiza acest studiu, Top Gear Australia a apelat la o agentie australiana de cercetare, care se specializeaza in reactiile creierului uman.
Undele cerebrale ale subiectilor au fost monitorizate, iar interesul lor pentru vehicul si persoana de la volanul acestuia a fost masurat cu ajutorul instrumentelor electronice. Initial, subiectilor li s-a prezentat un vehicul, iar apoi vehiculul a fost condus de un barbat. In timp ce unele vehicule erau mai interesante cu un barbat la volan, anumite modele au devenit respingatoare in momentul in care un sofer s-a asezat la volan.
Cercetatorii australieni au folosit un Porsche 911, un Nissan Skyline modificat, un MG Roadster clasic si un pick-up Holden Ute si un SUV. Fiecare automobil a primit un sofer care corespundea clientelei tipice a modelului respectiv, iar reactiile cerebrale ale subiectilor au fost monitorizate atent.
Studiul a aratat ca un barbat de varsta a doua nu este mai atragator la volanul unui automobil sport premium, cum este Porsche 911, pe cand un familist tipic sau un barbat atragator arata la fel de bine in aproape orice vehicul. Un element surprinzator al studiului a fost faptul ca Roadster-ul MG a fost mai interesant pentru subiecti atunci cand nu avea un sofer.
Cercetatorii australieni au concluzionat ca barbatii nu trebuie sa se bazeze pe masina pe care o conduc pentru a atrage femeile, ci trebuie sa aleaga modelul care le place si li se potriveste cel mai bine. Pe langa asta, se pare ca prezenta sau lipsa unui automobil nu schimba cu nimic perceptia unui barbat atragator in ochii unei femei. Trebuie luat in considerare faptul ca studiul a fost efectuat pe un esantion limitat de femei, si ca nu poate fi reprezentativ pentru toate grupurile sociale si culturile lumii.
Drive.au via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private