Studiu: Masinile scumpe nu atrag femeile
Data publicarii: 19-06-2009 | LifestyleTop Gear Australia a vrut sa afle daca femeile sunt intr-adevar atrase de barbatii care conduc masini scumpe. Desi exista deja o serie de studii in acest sens, care au prezentat diverse rezultate, atractia nestavilita a femeilor pentru barbatii instariti care conduc automobile scumpe, a devenit deja un subiect de gluma. Pentru a realiza acest studiu, Top Gear Australia a apelat la o agentie australiana de cercetare, care se specializeaza in reactiile creierului uman.
Undele cerebrale ale subiectilor au fost monitorizate, iar interesul lor pentru vehicul si persoana de la volanul acestuia a fost masurat cu ajutorul instrumentelor electronice. Initial, subiectilor li s-a prezentat un vehicul, iar apoi vehiculul a fost condus de un barbat. In timp ce unele vehicule erau mai interesante cu un barbat la volan, anumite modele au devenit respingatoare in momentul in care un sofer s-a asezat la volan.
Cercetatorii australieni au folosit un Porsche 911, un Nissan Skyline modificat, un MG Roadster clasic si un pick-up Holden Ute si un SUV. Fiecare automobil a primit un sofer care corespundea clientelei tipice a modelului respectiv, iar reactiile cerebrale ale subiectilor au fost monitorizate atent.
Studiul a aratat ca un barbat de varsta a doua nu este mai atragator la volanul unui automobil sport premium, cum este Porsche 911, pe cand un familist tipic sau un barbat atragator arata la fel de bine in aproape orice vehicul. Un element surprinzator al studiului a fost faptul ca Roadster-ul MG a fost mai interesant pentru subiecti atunci cand nu avea un sofer.
Cercetatorii australieni au concluzionat ca barbatii nu trebuie sa se bazeze pe masina pe care o conduc pentru a atrage femeile, ci trebuie sa aleaga modelul care le place si li se potriveste cel mai bine. Pe langa asta, se pare ca prezenta sau lipsa unui automobil nu schimba cu nimic perceptia unui barbat atragator in ochii unei femei. Trebuie luat in considerare faptul ca studiul a fost efectuat pe un esantion limitat de femei, si ca nu poate fi reprezentativ pentru toate grupurile sociale si culturile lumii.
Drive.au via Automarket
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București