Google Voice revolutioneaza telefonia
Data publicarii: 29-06-2009 | IT&CPlanurile de extindere ale Google nu se rezuma doar la oportunitatile oferite de Internet. Urmand exemplul Skype sau Yahoo, compania, lider incontestabil al motoarelor de cautare online, a lansat in prima parte a anului curent propriul serviciu de telefonie mobila, Google Voice.
Seviciul are la baza tehnologia companiei GrandCentral Communications achizitionata cu aproximativ 50 milioane de dolari in 2007, prin care un utilizator dispune de un numar unic de telefon, in spatele caruia se pot afla toate celelalte numere de telefon la care acesta poate fi apelat, de acasa, de la serviciu sau al unuia sau mai multor telefoane mobile.
Utilizatorul poate configura ce se intampla atunci cand este apelat, in functie de cine suna, apelul putand fi directionat la unul dintre telefoane sau la toate. In acest mod, numarul de telefon devine legat de utilizator si nu de locatia acestuia.
Serviciul ofera si o casuta vocala unica, ce poate fi accesata de pe telefon sau online, cu diferite alte functionalitati, de a trimite altcuiva mesajele vocale inregistrate, de a-l adauga in lista de contacte pe cel ce a sunat, sau de a-l bloca drept spammer. De asemenea, este posibil sa se asculte mesajele in timp ce acestea sunt inregistrate si sa se transfere apelurile telefonice in derulare intre telefoane, spre exemplu de la fix la mobil sau invers.
Update-urile suplimentare facute de Google permit, in plus, realizarea de conferinte telefonice, trimiterea si primirea de SMS-uri si convertirea mesajelor vocale in mesaje text care pot fi apoi trimise pe e-mail.
Apelurile locale sunt gratuite, dar pentru convorbiri internationale este necesara crearea unui cont Google Checkout, initiatorii anuntand ca taxa de convorbire va fi mult mai mica decat cea impusa de Skype.
Google Voice se afla inca in faza beta, singurii care pot incerca serviciile fiind utilizatorii deja inregistrati ai GrandCentral Communications.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall