Afaceri francizate in mediul universitar
Data publicarii: 09-08-2006
Lansata intr-un domeniu inedit de activitate, Cartea Universitara este cunoscuta in prezent ca singura editura din Romania care asigura cadrelor didactice din mediul universitar posibilitatea publicarii de carti si materiale la edituri renumite din Franta, Belgia, SUA, Marea Britanie, ca urmare a acreditarii de catre CNCSIS (Consiliul National al Cercetarii Stiintifice din Invatamantul Superior). La nivel national, Cartea Universitara functioneaza in prezent prin reteaua de reprezentanti din Galati, Constanta, Timisoara si Iasi.
Ceea ce i se ofera partenerului francizat Cartea Universitara este training-ul intensiv si utilizarea know-how-ului dezvoltat de catre francizor in derularea procesului de contractare clienti, dar mai ales in activitatile propriu-zise de editare, publicare si vanzare lucrari. Spatiul necesar pentru desfasurarea activitatii Cartea Universitara trebuie sa aiba o suprafata recomandata de aprox. 100 mp, iar localizarea sa fie in proximitatea universitatilor.
Investitia totala initiala necesara pentru operarea afacerii Cartea Universitara in sistem de franciza este de aprox. 17.000 Euro, din care taxa de intrare in reteaua de franciza reprezinta 2.700 Euro. Alte costuri de start-up relevante includ: costuri de achizitionare echipamente necesare (12.500 Euro), costuri mobilier spatiu (400 Euro), alte costuri (costuri de marketing – 300 Euro/prima luna).
Reteta de afacere propusa de Cartea Universitara se subscrie “trend”-ului aparut pe piata nationala si anume atragerea de afaceri in sistem de franciza in domenii de nisa.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an