Afaceri francizate in mediul universitar
Data publicarii: 09-08-2006
Lansata intr-un domeniu inedit de activitate, Cartea Universitara este cunoscuta in prezent ca singura editura din Romania care asigura cadrelor didactice din mediul universitar posibilitatea publicarii de carti si materiale la edituri renumite din Franta, Belgia, SUA, Marea Britanie, ca urmare a acreditarii de catre CNCSIS (Consiliul National al Cercetarii Stiintifice din Invatamantul Superior). La nivel national, Cartea Universitara functioneaza in prezent prin reteaua de reprezentanti din Galati, Constanta, Timisoara si Iasi.
Ceea ce i se ofera partenerului francizat Cartea Universitara este training-ul intensiv si utilizarea know-how-ului dezvoltat de catre francizor in derularea procesului de contractare clienti, dar mai ales in activitatile propriu-zise de editare, publicare si vanzare lucrari. Spatiul necesar pentru desfasurarea activitatii Cartea Universitara trebuie sa aiba o suprafata recomandata de aprox. 100 mp, iar localizarea sa fie in proximitatea universitatilor.
Investitia totala initiala necesara pentru operarea afacerii Cartea Universitara in sistem de franciza este de aprox. 17.000 Euro, din care taxa de intrare in reteaua de franciza reprezinta 2.700 Euro. Alte costuri de start-up relevante includ: costuri de achizitionare echipamente necesare (12.500 Euro), costuri mobilier spatiu (400 Euro), alte costuri (costuri de marketing – 300 Euro/prima luna).
Reteta de afacere propusa de Cartea Universitara se subscrie “trend”-ului aparut pe piata nationala si anume atragerea de afaceri in sistem de franciza in domenii de nisa.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri