BCR a stimulat utilizarea cardurilor cu aproape 4 milioane lei
Data publicarii: 02-07-2009 | Finante-BanciClientii Bancii Comerciale Romane (BCR) care si-au folosit cardurile pentru a face plati direct la POS-urile comerciantilor, in perioada 15 decembrie 2008 - 31 mai 2009, au fost rasplatiti cu aproape 4 milioane lei, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Ultima transa a bonusului, aferenta perioadei 12 februarie - 31 mai 2009, in valoare de 1.750.000 lei, a intrat saptamana trecuta in peste 200.000 conturi ale clientilor BCR, care si-au folosit cardurile pentru plati la comercianti.
"Rata de utilizare a cardului la comercianti este inca relativ mica. Doar putin peste 10% dintre cei care au carduri la BCR le folosesc si altfel decat pentru a retrage numerar de la bancomate. Campania pe care tocmai am incheiat-o a avut, totusi, rezultate bune. Am inregistrat o crestere cu 23,09% a tranzactiilor efectuate direct la comercianti si de aceea ne-am hotarat sa o continuam." a declarat Igor Zganjer, director al Directiei Carduri din cadrul BCR.
Campania incheiata pe 31 mai 2009 a constat in oferirea unui bonus de 0,6% din suma platita cu cardul, de credit sau debit, direct la comercianti, de catre persoanele fizice. Acest bonus a fost platit in doua transe la inceputul lunii februarie si mijlocul lunii iunie.
Datorita rezultatelor bune obtinute, BCR a hotarat prelungirea campaniei, in perioada 1 iunie - 30 septembrie, cu cateva modificari: oferirea unui bonus de 0,6% din suma tranzactionata direct la comercianti prin intermediul cardurilor de credit BCR si a unui bonus de 0,3% pentru cumparaturile achitate cu cardurile de debit BCR. Contravaloarea bonusului va fi virata pe cardul de credit sau in contul curent la care este atasat cardul de debit in primele 2 saptamani ale lunii octombrie 2009.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an