Noi reguli pentru advertiserii online
Data publicarii: 06-07-2009 | MediaCele mai mari asociatii de advertising online propun o legislatie proprie, care cuprinde atat educarea consumatorului, detalii despre tipul de informatie oferit, precum si protectia speciala pentu copii, ca raspuns la legile actuale, care ii nemultumesc pe acestia.
Astfel, Asociatia Agentiilor Americane de Advertising, Asociatia Natioanala a Advertiserilor, Asociatia pentru Marketing Direct si Biroul pentru Advertising Interactiv au anuntat ca vor sa functioneze, in viitor, in baza acestui regulament propriu. Acestia au explicat ca firmele specializate in publicitate online vor putea alege intre o reprezentare grafica ori o fraza proprie care sa fie folosita de toate site-urile, pentru a informa utilizatorii ce fel de informatii personale sunt retinute si introduse in baze de date.
De asemenea, utilizatorii vor putea, conform noului regulament, sa spuna "Nu colecta nicio informatie despre mine pentru scopuri comerciale", afirma Stuart Ingis, partener al firmei de avocatura Venable LLP, citat de Reuters.
Totodata, sunt impuse cu acesta ocazie si acordurile cu privire la colectarea informatiilor despre conturile proprii, asigurari sociale, retete farmaceutice ori rapoarte medicale. "Aceste principii vor incepe sa fie puse in practica incepand cu anul 2010", a precizat Ingis.
De altfel, asociatiile vor crea si un site pentru educarea consumatorilor cu privire la valorile monetare in raport cu internetul, intrucat majoritatea nu stie de ce serviciile gratuite cer ca informatiile personale sa fie colectate. Acestia vor fi informati ca inscrierea lor la diverse servicii gratuite poate avea efect comercial.
Vicepresedintele departamentului care reglementeaza politica Yahoo!, Anne Toth, a explicat ca Yahoo! sustine initiativa asociatiilor, intrucat "creste nivelul de transparenta pe internet".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut