Femeile n-au nevoie de bani pentru a fi fericite
Data publicarii: 20-07-2009 | LifestyleCine crede ca dragostea-i goleste buzunarele poate ar trebui sa-si reconsidere acest gand. Dragostea nu are nimic de-a face cu ultimul model de BMW sau cu o garderoba "de ultima generatie", cum ar spune barbatii.
Un studiu derulat in Marea Britanie, dar care a cuprins subiecti din intreaga lume, a scos la iveala ceva ce femeile stiau deja: pentru a fi fericite, a se simti iubite, femeile au nevoie de cu totul altfel de atentii decat cred barbatii. In niciun caz de lenjerie sexy sau lucruri de pe care tipa pretul piperat.
Daca ar fi puse sa aleaga, ar opta fericite si perfect impacate pentru o imbratisare, in defavoarea unei lenjerii "de casa", relateaza "Daily Mail". Din pacate, barbatii incearca sa-si cuantifice dragostea pe care o simt cheltuind, cred ei, in functie de amploarea si intensitatea sentimentelor.
Insa, conform sondajului coordonat de profesorul Richard Wiseman si realizat de Universitatea Hertfordshire, femeile apreciaza dragostea printr-un alt filtru. In topul preferintelor doamnelor care vor sa se simta iubite sunt gesturile mici, precum: sa le fie acoperiti ochii in timp ce sunt conduse catre un loc-surpriza; sa fie scoase intr-un loc frumos, in weekend; sa li se scrie un cantec sau o poezie; sa li se spuna ca sunt cele mai minunate fiinte din lume; sa li se pregateasca o baie relaxanta cand vin de la munca; sa li se trimita un mesaj romantic in miezul zilei, pe mail sau telefon; sa li se ofere ceva de pus pe umeri atunci cand le este frig; sa li se faca o compilatie cu muzica favorita.
Dupa cum arata si rezultatele sondajului in cadrul caruia au fost intervievate 6.500 de persoane din mai multe tari, nevoile femeilor, macar cand vine vorba despre dragoste, nu sunt deloc exagerate. Dimpotriva.
Dorinte neimplinite
Cu toate acestea, 52% dintre femei n-au avut niciodata parte de o baie relaxanta pregatita de partener, iar 45% pot spune ca n-au intalnit vreodata un barbat marinimos, lor nefiindu-le oferit vreodata un palton sau macar o camasa care sa le acopere umerii, atunci cand tremurau de frig.
Alte 53% dintre femei n-au fost niciodata invitate intr-un week-end-surpriza, departe de oras. Interesant este ca britanicii, despre care studiul a conchis ca nu sunt prea romantici, au scris un cantec sau un poem iubitei in proportie de 32%. Barbatii care reprezinta alte natii s-au folosit de acest gest catalogat romantic de catre femei in proportie de 41%.
Desi mai aventurosi prin definitie decat femeile, doar jumatate dintre barbati au spus ca si-au scos partenerele afara din oras, "pe nepusa masa".
Pusi fata in fata cu gesturile pe care femeile le considera romantice, fara a sti insa asta, barbatii au calificat majoritatea actiunilor gustate de femei drept deloc evidente, prin urmare nedorind sa recurga la ele.
Intrebati fiind daca li se pare romantic sa acopere ochii partenerei cu palmele si s-o poarte spre locuri nebanuite, gest gustat de 40% dintre femei, doar 22% dintre barbati au intuit potentialul acestui gest.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut