Femeile n-au nevoie de bani pentru a fi fericite
Data publicarii: 20-07-2009 | LifestyleCine crede ca dragostea-i goleste buzunarele poate ar trebui sa-si reconsidere acest gand. Dragostea nu are nimic de-a face cu ultimul model de BMW sau cu o garderoba "de ultima generatie", cum ar spune barbatii.
Un studiu derulat in Marea Britanie, dar care a cuprins subiecti din intreaga lume, a scos la iveala ceva ce femeile stiau deja: pentru a fi fericite, a se simti iubite, femeile au nevoie de cu totul altfel de atentii decat cred barbatii. In niciun caz de lenjerie sexy sau lucruri de pe care tipa pretul piperat.
Daca ar fi puse sa aleaga, ar opta fericite si perfect impacate pentru o imbratisare, in defavoarea unei lenjerii "de casa", relateaza "Daily Mail". Din pacate, barbatii incearca sa-si cuantifice dragostea pe care o simt cheltuind, cred ei, in functie de amploarea si intensitatea sentimentelor.
Insa, conform sondajului coordonat de profesorul Richard Wiseman si realizat de Universitatea Hertfordshire, femeile apreciaza dragostea printr-un alt filtru. In topul preferintelor doamnelor care vor sa se simta iubite sunt gesturile mici, precum: sa le fie acoperiti ochii in timp ce sunt conduse catre un loc-surpriza; sa fie scoase intr-un loc frumos, in weekend; sa li se scrie un cantec sau o poezie; sa li se spuna ca sunt cele mai minunate fiinte din lume; sa li se pregateasca o baie relaxanta cand vin de la munca; sa li se trimita un mesaj romantic in miezul zilei, pe mail sau telefon; sa li se ofere ceva de pus pe umeri atunci cand le este frig; sa li se faca o compilatie cu muzica favorita.
Dupa cum arata si rezultatele sondajului in cadrul caruia au fost intervievate 6.500 de persoane din mai multe tari, nevoile femeilor, macar cand vine vorba despre dragoste, nu sunt deloc exagerate. Dimpotriva.
Dorinte neimplinite
Cu toate acestea, 52% dintre femei n-au avut niciodata parte de o baie relaxanta pregatita de partener, iar 45% pot spune ca n-au intalnit vreodata un barbat marinimos, lor nefiindu-le oferit vreodata un palton sau macar o camasa care sa le acopere umerii, atunci cand tremurau de frig.
Alte 53% dintre femei n-au fost niciodata invitate intr-un week-end-surpriza, departe de oras. Interesant este ca britanicii, despre care studiul a conchis ca nu sunt prea romantici, au scris un cantec sau un poem iubitei in proportie de 32%. Barbatii care reprezinta alte natii s-au folosit de acest gest catalogat romantic de catre femei in proportie de 41%.
Desi mai aventurosi prin definitie decat femeile, doar jumatate dintre barbati au spus ca si-au scos partenerele afara din oras, "pe nepusa masa".
Pusi fata in fata cu gesturile pe care femeile le considera romantice, fara a sti insa asta, barbatii au calificat majoritatea actiunilor gustate de femei drept deloc evidente, prin urmare nedorind sa recurga la ele.
Intrebati fiind daca li se pare romantic sa acopere ochii partenerei cu palmele si s-o poarte spre locuri nebanuite, gest gustat de 40% dintre femei, doar 22% dintre barbati au intuit potentialul acestui gest.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil