Razboiul reclamelor: BMW isi face reclama agresiva acasa la Audi

Data publicarii: 28-07-2009 | Auto

BMW a cumparat o reclama enorma pentru Z4 la 300 de metri de sediul Audi din Ingolstadt si a nascocit un mesaj care parafrazeaza sloganul Audi.

Inceput peste Ocean, acolo unde rivalii de la BMW si Audi se ataca fara perdea prin campaniile outdoor pe care agentiile de promovare ale celor doi constructori le sustin in orasele americane, razboiul publicitar dintre cele doua marci continua la scara mare.

BMW a inchiriat fatada unui bloc aflat in Ingolstadt, orasul de origine al celor de la Audi, montand un banner de mari dimensiuni care il infatiseaza pe noul BMW Z4. Pana aici, nimic anormal. Si totusi, bannerul cu pricina este asezat la doar 300 de metri de Audi Zentrum, sediul central al constructorului german din Ingolstadt. "Jocul" BMW continua si prin mesajul reclamei, care reprezinta un joc de cuvinte intre cunoscutul slogan Audi "Vorsprung durch Technik" (Progres prin tehnologie) si "Freude" (Bucurie), termenul prin care BMW isi caracterizeaza noua gama de modele.

A rezultat "Vorsprung durch Freude" (Progres prin bucurie), un mesaj care are darul de a-i starni pe rivalii aflati la doar o aruncatura de bat. Bannerul este completat de un alt mesaj, care vizeaza de aceasta data direct modelul promovat prin banner: "Bucuria incepe cu noul BMW Z4 Roadster".

BMWBlog via Automarket

Ultimele stiri pe BankNews.ro: