Femeile din Romania contribuie cu pana la 40% din bugetul casei
Data publicarii: 28-07-2009 | ActualitateRomancele din mediul urban joaca un rol activ in sustinerea financiara a gospodariei, peste jumatate dintre ele contribuind cu pana la 40% din bugetul casei, iar cel mai neplacut efect al crizei este, in opinia lor, scaderea propriilor venituri, potrivit unui studiu Brennan Research & Consultants.
"Segmentul feminin prezinta un interes deosebit pentru oamenii de marketing, de business in general, deoarece femeia are un rol foarte important in achizitia multor categorii de produse si servicii. In demersul nostru, am incercat sa surprindem aspecte atitudinale si comportamentale care sa descrie femeia din Romania de azi. Chiar daca studiul nu este dedicat unei industrii anume, credem ca tocmai aceasta imagine oarecum integratoare, care descrie segmentele de femei din mai multe unghiuri, va fi relevanta pentru marketeri in perioada actuala, cand se cauta solutii mai putin traditionale pentru a ne apropia consumatorii", spune Cosmin Nae, consultant al Brennan Research & Consultants.
Potrivit aceluiasi studiu, internet bankingul este rar utilizat de romance. In Capitala, insa, acest serviciu are o rata de utilizare in randul femeilor de aproape trei ori mai mare fata de media la nivel national - 32% versus 11%.
Cercetarea "Femeia ca target: ce e relevant acum" a fost conceputa ca un instrument util pentru a afla date noi si detalii relevante pentru specialistii in marketing care gestioneaza produse si marci adresate in special femeilor.
Cercetarea a fost efectuata, in perioada martie-aprilie 2009, pe un esantion de 1.099 de femei din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani, si are o eroare maxima de ±3%. Studiul a fost realizat in colaborare cu SMARK, care face parte din F5, compania new media a grupului Realitatea-Catavencu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025