Femeile din Romania contribuie cu pana la 40% din bugetul casei
Data publicarii: 28-07-2009 | ActualitateRomancele din mediul urban joaca un rol activ in sustinerea financiara a gospodariei, peste jumatate dintre ele contribuind cu pana la 40% din bugetul casei, iar cel mai neplacut efect al crizei este, in opinia lor, scaderea propriilor venituri, potrivit unui studiu Brennan Research & Consultants.
"Segmentul feminin prezinta un interes deosebit pentru oamenii de marketing, de business in general, deoarece femeia are un rol foarte important in achizitia multor categorii de produse si servicii. In demersul nostru, am incercat sa surprindem aspecte atitudinale si comportamentale care sa descrie femeia din Romania de azi. Chiar daca studiul nu este dedicat unei industrii anume, credem ca tocmai aceasta imagine oarecum integratoare, care descrie segmentele de femei din mai multe unghiuri, va fi relevanta pentru marketeri in perioada actuala, cand se cauta solutii mai putin traditionale pentru a ne apropia consumatorii", spune Cosmin Nae, consultant al Brennan Research & Consultants.
Potrivit aceluiasi studiu, internet bankingul este rar utilizat de romance. In Capitala, insa, acest serviciu are o rata de utilizare in randul femeilor de aproape trei ori mai mare fata de media la nivel national - 32% versus 11%.
Cercetarea "Femeia ca target: ce e relevant acum" a fost conceputa ca un instrument util pentru a afla date noi si detalii relevante pentru specialistii in marketing care gestioneaza produse si marci adresate in special femeilor.
Cercetarea a fost efectuata, in perioada martie-aprilie 2009, pe un esantion de 1.099 de femei din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani, si are o eroare maxima de ±3%. Studiul a fost realizat in colaborare cu SMARK, care face parte din F5, compania new media a grupului Realitatea-Catavencu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an