Best Advertising & Consult si Optimedia au castigat licitatia pentru Turist in Romania
Data publicarii: 28-07-2009 | MediaAsocierea dintre SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL a castigat licitatia organizata de Ministerul Turismului (MT) pentru realizarea campaniei "Turist in Romania", iar spoturile de 30 de secunde vor fi difuzate pe Pro TV, Realitatea TV si Antena 3, a comunicat Ministerul Turismului.
"Ministerul Turismului a finalizat evaluarea ofertelor depuse in data de 20 iulie 2009, in cadrul licitatiei deschise pentru achizitia serviciilor de realizare a campaniei interne "Turist in Romania. In urma analizei, comisia de evaluare a stabilit ca oferta castigatoare este cea a asocierii dintre SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL. (...) Posturile pe care va fi realizata promovarea interna a destinatiilor turistice romanesti sunt Pro TV - primul post de televiziune national generalist, Realitatea TV si Antena 3 - primele doua posturi de stiri, conform masuratorilor de audienta realizate de GFK in perioada 01-31 mai 2009", se arata in comunicatul Ministerului Turismului.
Clasamentul ofertantilor a fost realizat prin aplicarea algoritmului de calcul prevazut in caietul de sarcini aferent achizitiei. Astfel, castigatorul a prezentat cea mai avantajoasa oferta din punct de vedere economic in ceea ce priveste costul pe punctul de audienta (CPP), cu o valoare ponderata de 435,05 lei (fata de celelalte oferte, care se
situau la 789 lei, 809,8 lei, 726,4 lei si respectiv 676,6 lei).
Valoarea totala a ofertei castigatoare se ridica la 3.617.102 lei, echivalentul a 866.891 euro, fara TVA si fara taxa de cinema.
Ministerul Turismului va parcurge, in zile urmatoarele, etapele legale pentru incheierea contractului de achizitie publica.
Campania "Turist in Romania" se va derula in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara.
MT precizeaza ca activitatile desfasurate in cadrul campaniei "Turist in Romania" sunt incluse in Programul anual de marketing si promovare turistica, aprobat prin HG nr. 314/2009.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025