Compania aeriana Lufthansa vinde bilete cu garantie de timp frumos
Data publicarii: 06-08-2009 | DiverseCompania aeriana germana Lufthansa, afectata de scaderea cererii pe timp de criza, s-a angajat miercuri sa-si despagubeasaca pasagerii catre 36 destinatii turistice in caz de vreme urata, relateaza AFP.
"In cazul in care precipitatiile strica visul unui sejur insorit", Lufthansa vrea sa "insenineze atmosfera", prin acordarea a 20 euro de persoana pentru fiecare zi, arata un comunicat al companiei.
Compania germana a avut grija se explice ce se va considera o zi ploioasa. Va trebui ca precipitatiile sa depaseasca 5 milimetri pe metru patrat.
Vor fi rambursate numai zece zile ploioase, echivalent cu 200 euro pe bilet.
Aceasta "garantie de timp frumos" va fi valabila gratuit pentru zborurile din perioada 1 septembrie-31 octombrie, cu intoarcerea pe 8 noiembrie cel tarziu, catre mai multe destinatii din sudul Europei (Madrid, Barcelona, Lisabona, Roma, Venetia), catre Marsilia si Nisa in Franta, precum si catre mai multe orase din America de Nord, Africa si Emiratele Arabe Unite.
Garantia este valabila numai pentru biletele rezervate pana la 18 august.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri