Facebook cumpara FriendFeed pentru a concura cu Twitter

Data publicarii: 11-08-2009 | International

Facebook, cea mai mare retea de socializare online a anuntat achizitia siteului FriendFeed, ce functioneaza intr-un mod asemanator cu Twitter, marele concurent al Facebook pe segmentul de socializare, informeaza AFP.

FriendFeed permite utilizatorilor sai sa faca schimb de informatii in timp real.

Conducerea Facebook, cu sediul la Palo Alto in California, nu a dorit sa ofere detalii despre pretul platit pentru FriendFeed, companie ce are doar 12 angajati.

"Suntem bucurosi de a ne alatura echipei Facebook si de a oferi celor 250 de milioane de membri ai retelei de utilizatori Facebook inovatiile pe care le-am dezvoltat pentru FriendFeed", a declarat Bret Taylor, co-fondator al FriendFeed, intr-un comunicat.

Dupa incercarea nereusita de a achizitiona Twitter in 2008, Facebook confirma, prin preluarea FriendFeed, strategia sa ce consta in incercarea de a depasi concurentul sau direct pe segmentul socializarii online.

Facebook a anuntat ca mizeaza pe majorarea cu 70% a veniturilor obtinute in 2009, iar un membru al consiliului de administratie al companiei, Mark Andressen, a declarat ca Facebook va inregistra venituri de peste 500 milioane dolari in anul curent.

La inceputul acestui an, Facebook a anuntat modificari ale modalitatilor de control ale datelor personale, pentru a permite utilizatorilor sa extinda vizibilitatea mesajelor.

Twitter, care le permite utilizatorilor sa trimita mesaje de 140 caractere sau mai putin catre toate persoanele abonate la flux, a facut deja sa se vorbeasca despre el, mai ales dupa atentatele din Bombay sau revoltele de la Chisinau din aprilie.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: