Vertu extinde gama Ascent Ti cu noua colectie Carbon Fibre
Data publicarii: 13-08-2009 | IT&CLinia de telefoane mobile Ascent, lansata de brand-ul premium al companiei Nokia, este dedicata tuturor milionarilor care nu gasesc o problema in a arunca cateva mii de euro pe un asemenea aparat, doar pentru ca se asorteaza perfect cu proaspatul supercar achizitionat.
Colectia Carbon Fibre nu face exceptie, completand in mod fericit orice bolid in a carui constructie s-a folosit intens fibra de carbon.
Aceasta va include patru modele, cel mai scump dintre ele, numit Carbon Fibre Limited Edition, urmand a fi fabricat intr-o serie limitata la doar 1.000 de exemplare. Dupa cum ii spune si numele, telefonul va avea o carcasa realizata aproape in intregime din nobilul material, iar pretul sau va fi pe masura numelui Vertu: 9.800 de $. Pentru clientii casei, bani de buzunar...


Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii