Indienii vor sa foloseasca televizorul ca mijloc contraceptiv
Data publicarii: 14-08-2009 | DiverseIn urma cu cateva luni, populatia Indiei a trecut de un miliard de locuitori, iar ritmul de crestere este de o buna perioada de timp una dintre cele mai arzatoare probleme pe care le au de rezolvat autoritatile indiene.
Ultima propunere luata in calcul de reprezentantii ministerului sanatatii este electrificarea zonelor sarace si incurajarea achizitiei de televizoare. Rationamentul oficialilor este ca, avand alte preocupari, oamenii vor simti intr-o mai mica masura nevoia de a face sex.
Solutia este atacata din doua directii: pe de o parte de oamenii simpli, pe de alta de membrii altor organizatii de sanatate care promoveaza educarea populatiei ca principal mijloc de scadere a natalitatii.
Omar Mohammed are deja 24 de copii si considera ca nu se va opri decat cand Dumnezeu va dori, parere pe care o impartasesc majoritatea locuitorilor din satele indiene. Intrebat daca televizorul ar putea sa-l tina la distanta de actul procrearii, Omar spune ca, din contra, emisiunile difuzate l-ar putea incuraja si mai mult.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri