JPMorgan a lansat cardul de credit fara limita de imprumut
Data publicarii: 24-08-2009 | Finante-BanciJPMorgan, una dintre cele mai solide institutii de credit din Statele Unite ale Americii, incearca sa-si consolideze pozitia pe piata cardurilor de credit dominata in prezent de American Express, scrie Bloomberg.
Cel mai recent produs al JPMorgan este cardul de credit Chase Sapphire, destinat celor cu venituri de peste 120.000 de dolari anual. Principala caracteristica a produsului este ca posesorii sai nu au niciun fel de restrictie la cheltuieli.
"Dorinta noastra este sa ne asiguram ca le dam clientilor ceea ce merita si ceea ce vor. In plus evitam canibalizarea propriei afaceri prin mutarea clientilor de la un produs la altul similar. Prin Chase Sapphire capturam o portie mai mare din afacerilor lor", spune Gordon Smith, directorul executiv al diviziei de carduri.
O alta diferenta fata de restul cardurilor consta in faptul ca utilizatorii castiga un punct pentru fiecare dolar cheltuit, iar la cumparaturi anuale de peste 50.000 dolari primesc un bonus de 10.000 puncte convertibile in servicii sau bunuri.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri