Agentia Mmd fuzioneaza cu Grayling si Trimedia International
Data publicarii: 28-08-2009 | MediaAgentia de consultanta in comunicare si relatii publice Mmd va fuziona cu Grayling si Trimedia International, companii internationale de consultanta in comunicare, sub numele de Grayling, informeza reprezentantii din Romania ai companiei.
Fiecare dintre cele trei companii implicate in fuziune este deja o subsidiara detinuta in proprietate deplina de compania-mama, Huntsworth Plc, cotata la bursa londoneza.
Mmd este una dintre cele mai mari companii de consultanta in comunicare din Europa Centrala si de Est, cu 20 de birouri in 19 tari din regiune. Grayling este o companie de comunicare integrata, cu experienta pe segmentul de public affairs in Londra si Bruxelles, precum si in domeniul investor relations (comunicare cu investitorii) pe pietele din America de Nord si zona Asia-Pacific, inclusiv China. Trimedia International este prezenta in 11 tari.
Noua companie se va situa pe locul al treilea in topul celor mai mari firme independente de PR (care nu fac parte dintr-o agentie de publicitate). Aceasta va avea venituri cumulate de 80 milioane de Euro si 830 de angajati. Va opera 44 de birouri in intreaga lume si va reprezenta 44% din veniturile globale ale Huntsworth Plc.
Noua companie globala de PR va folosi numele Grayling, brand care are deja o amprenta internationala puternica pe trei continente. Mmd va prelua numele de Grayling in ianuarie 2010, pana atunci continuand sa isi desfasoare activitatea sub denumirea din prezent. Michael Murphy, Chief Executive al Trimedia International, va deveni CEO al acestei companii globale rezultate in urma fuziunii.
"Aceasta fuziune ne permite acum sa oferim solutii de investor relations, public affairs si public relations la nivel global pentru companiile puternice din regiunea noastra. Mai important este ca vom putea face toate acestea sub un brand unic", a spus Jan Simunek, Director Regional pentru zona Europei Centrale si de Est al Mmd.
"Prin fuziunea cu Grayling, am dobandit si o expertiza bogata in domeniul afacerilor publice in Bruxelles si Londra, dar si echipe foarte puternice specializate pe relatiile cu investitorii in America de Nord si zona Asia-Pacific, inclusiv China - fiecare avand acelasi, aceeasi cultura si aceeasi echipa de management", a declarat Chris Dobson, CEO al Mmd.
Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants este o companie internationala de consultanta in comunicare, cu birouri in 19 tari din Europa Centrala & de Est, Europa de Sud-Est si Eurasia. Mmd a fost prima agentie internationala care a patruns pe piata din Romania in 1999.
Printre clientii sai actuali pe piata din Romania se numara Visa Europe, Erste-BCR, GE, GE Energy, GED, Starbucks, Discovery Networks, Mars, Euromedic, Groupama, Bursa din Viena, Cisco, MOL Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor