Agentia Mmd fuzioneaza cu Grayling si Trimedia International
Data publicarii: 28-08-2009 | MediaAgentia de consultanta in comunicare si relatii publice Mmd va fuziona cu Grayling si Trimedia International, companii internationale de consultanta in comunicare, sub numele de Grayling, informeza reprezentantii din Romania ai companiei.
Fiecare dintre cele trei companii implicate in fuziune este deja o subsidiara detinuta in proprietate deplina de compania-mama, Huntsworth Plc, cotata la bursa londoneza.
Mmd este una dintre cele mai mari companii de consultanta in comunicare din Europa Centrala si de Est, cu 20 de birouri in 19 tari din regiune. Grayling este o companie de comunicare integrata, cu experienta pe segmentul de public affairs in Londra si Bruxelles, precum si in domeniul investor relations (comunicare cu investitorii) pe pietele din America de Nord si zona Asia-Pacific, inclusiv China. Trimedia International este prezenta in 11 tari.
Noua companie se va situa pe locul al treilea in topul celor mai mari firme independente de PR (care nu fac parte dintr-o agentie de publicitate). Aceasta va avea venituri cumulate de 80 milioane de Euro si 830 de angajati. Va opera 44 de birouri in intreaga lume si va reprezenta 44% din veniturile globale ale Huntsworth Plc.
Noua companie globala de PR va folosi numele Grayling, brand care are deja o amprenta internationala puternica pe trei continente. Mmd va prelua numele de Grayling in ianuarie 2010, pana atunci continuand sa isi desfasoare activitatea sub denumirea din prezent. Michael Murphy, Chief Executive al Trimedia International, va deveni CEO al acestei companii globale rezultate in urma fuziunii.
"Aceasta fuziune ne permite acum sa oferim solutii de investor relations, public affairs si public relations la nivel global pentru companiile puternice din regiunea noastra. Mai important este ca vom putea face toate acestea sub un brand unic", a spus Jan Simunek, Director Regional pentru zona Europei Centrale si de Est al Mmd.
"Prin fuziunea cu Grayling, am dobandit si o expertiza bogata in domeniul afacerilor publice in Bruxelles si Londra, dar si echipe foarte puternice specializate pe relatiile cu investitorii in America de Nord si zona Asia-Pacific, inclusiv China - fiecare avand acelasi, aceeasi cultura si aceeasi echipa de management", a declarat Chris Dobson, CEO al Mmd.
Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants este o companie internationala de consultanta in comunicare, cu birouri in 19 tari din Europa Centrala & de Est, Europa de Sud-Est si Eurasia. Mmd a fost prima agentie internationala care a patruns pe piata din Romania in 1999.
Printre clientii sai actuali pe piata din Romania se numara Visa Europe, Erste-BCR, GE, GE Energy, GED, Starbucks, Discovery Networks, Mars, Euromedic, Groupama, Bursa din Viena, Cisco, MOL Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut