Carrefour incheie primul semestru din 2009 pe pierdere
Data publicarii: 28-08-2009 | AfaceriCarrefour SA, cel mai mare grup de retail din Europa, a incheiat primul semestru al anului 2009 pe pierdere, dupa reducerea valorii activelor din Italia si scaderea preturilor in Franta, pentru a nu pierde clientii, relateaza Bloomberg.
Grupul francez, cu sediul la Paris, a raportat o pierdere de 58,1 milioane euro (83,4 milioane dolari) in primele sase luni ale anului, performanta foarte slaba comparativ cu perioada similara din 2008, cand Carrefour a obtinut un profit de 747 milioane euro, a anuntat compania intr-un comunicat.
Rezultatul a fost aproape de estimarile analistilor chestionati de Bloomberg, care mizau pe o pierdere de 58,7 milioane euro.
Carrefour a confirmat tinta anuala, privind obtinerea unui profit operational intre 2,7 - 2,8 milioane euro in cazul mentinerii tendintelor de piata.
Retailerul intentioneaza sa cheltuiasca aproximativ 600 milioane euro pe reduceri si marketing, pentru a imbunatati vanzarile in Franta, ce contabilizeaza aproape jumatate din vanzari.
In iulie si august "nu s-au observat semne de deteriorare a pietei", a declarat directorul financiar al companiei Pierre Bouchut, cu ocazia unei conferinte de presa.
Profitul operational a scazut cu 28%, la un miliard euro, confirmand estimarile companiei, publicate la 1 iulie.
Titlurile Carrefour s-au ieftinit cu 91 centi, sau 2,8%, la 31,66 euro pe actiune in cursul sedintei bursiere de joi, insa de la inceputul anului actiune companiei franceze s-au apreciat cu 15%, dupa scaderea de 48% inregistrata in 2008.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an