Sony vrea sa comercializeze televizoare 3D incepand din 2010
Data publicarii: Astazi, 03-09-2009 | IT&CConcernul japonez de electronice Sony a anuntat ca intentioneaza sa comercializeze, din 2010, televizoare cu imagini tridimensionale, tehnologie rezervata pana acum salilor de cinema, informeaza AFP.
Sony, care se ambitioneaza sa "aduca tehnologia 3D in casele oamenilor", va produce televizoare din gama Bravia compatibile cu imaginile tridimensionale. Concernul a facut acest anunt inaintea salonului de electronice IFA de la Berlin, care isi va deschide portile publicului pe 4 septembrie.
Cei de la Sony vor, de asemenea, sa implementeze tehnologia 3D si altor produse ale sale, precum consolele de jocuri PlayStation3, laptop-urilr Vaio si cititoarele de Blu-Ray. Pentru a distinge imaginile in relief, utilizatorul va trebui sa poarte ochelari speciali cu lentile cu obturatoare speciale care se vor deschide si inchide alternativ in sincron cu imaginea, pentru a crea impresia de profunzime.
Principiul 3D se bazeaza pe capacitatea de disociere a imaginii de catre ochii spectatorului. La cinema, efectul este obtinut cu ajutorul unor ochelari cu o lentila verde si una rosie.
Sony nu este singura companie de profil care e interesata de tehnologia 3D, concurentii sai Panasonic si Hyundai investind deja in aceasta nisa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor