Sony vrea sa comercializeze televizoare 3D incepand din 2010
Data publicarii: 03-09-2009 | IT&CConcernul japonez de electronice Sony a anuntat ca intentioneaza sa comercializeze, din 2010, televizoare cu imagini tridimensionale, tehnologie rezervata pana acum salilor de cinema, informeaza AFP.
Sony, care se ambitioneaza sa "aduca tehnologia 3D in casele oamenilor", va produce televizoare din gama Bravia compatibile cu imaginile tridimensionale. Concernul a facut acest anunt inaintea salonului de electronice IFA de la Berlin, care isi va deschide portile publicului pe 4 septembrie.
Cei de la Sony vor, de asemenea, sa implementeze tehnologia 3D si altor produse ale sale, precum consolele de jocuri PlayStation3, laptop-urilr Vaio si cititoarele de Blu-Ray. Pentru a distinge imaginile in relief, utilizatorul va trebui sa poarte ochelari speciali cu lentile cu obturatoare speciale care se vor deschide si inchide alternativ in sincron cu imaginea, pentru a crea impresia de profunzime.
Principiul 3D se bazeaza pe capacitatea de disociere a imaginii de catre ochii spectatorului. La cinema, efectul este obtinut cu ajutorul unor ochelari cu o lentila verde si una rosie.
Sony nu este singura companie de profil care e interesata de tehnologia 3D, concurentii sai Panasonic si Hyundai investind deja in aceasta nisa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an