Deschiderea mall-ului AFI Palace Cotroceni a fost amanata pentru 29 octombrie
Data publicarii: 09-09-2009 | AfaceriDeschiderea centrului comercial AFI Palace Cotroceni, dezvoltat de AFI Europe, a fost amanata pentru data de 29 octombrie, desi initial era programata pentru luna septembrie, a anuntat dezvoltatorul.
"In ultima luna si jumatate am semnat peste 30 noi contracte cu retaileri importanti. Brandurile care au ales pe ultima suta de metri sa devina parte a proiectului nostru au facut ca ponderea suprafetei inchiriate sa atinga 95%. Pentru a avea totul foarte bine pus la punct in momentul in care mall-ul isi va primi vizitatorii, incluzand in mod evident si magazinele brandurilor care ni s-au alaturat recent, am decis sa stabilim data deschiderii pentru finele acestei toamne", a declarat managerul Romanian Malls Division si AFI Palace Cotroceni, Israel Visel.
AFI Palace Cotroceni, situat la intersectia dintre Str. Vasile Milea si Bd. Timisoara, are o suprafata totala de 215.000 mp, iar suprafata inchiriabila reprezinta aproximativ 76.000 mp. Centrul comercial va contine 300 de magazine, 2.500 de locuri de parcare, un hypermarket Real deschis 24/7, 20 de sali de cinema, primul cinematograf 3D din Romania (IMAX ), restaurante, o pista de carting, doua cazinouri si un patinoar de aproximativ de 1.000 de metri patrati, deschis tot timpul anului.
Noul centru comercial va crea peste 5.000 de noi locuri de munca permanente, incepand cu anul acesta, majoritatea acestora fiind furnizate de retaileri.
AFI Cotroceni Park este un proiect care apartine AFI Europe, unul dintre cei mai importanti investitori si dezvoltatori din domeniul imobiliar din Europa Centrala si de Sud-Est, detinand in Cehia, Serbia, Romania, Bulgaria, Germania, Letonia, Polonia si Ungaria proiecte de amploare, cum ar fi centre comerciale si mall-uri, proiecte rezidentiale de lux, cladiri de birouri sau parcuri logistice.
Programat initial pentru deschidere la finele lunii septembrie 2009, AFI Palace Cotroceni reprezinta cea mai mare investitie a companiei din Europa si in acelasi timp cel mai mare shopping mall din Romania. Investitia totala este estimata la 300 milioane de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză