Recuperatorii de creante tipa si ameninta
Data publicarii: 21-09-2009 | Finante-BanciCand tonul agresiv nu functioneaza la telefon, angajatii firmelor de profil ii ameninta pe datornici cu tribunalul. Inca de la inceputul crizei, cand persoanele cu datorii au intrat in imposibilitate de plata, a aparut un nou curent - cel al recuperatorilor agresivi. Acum, mai mult ca niciodata, firmele care recupereaza creante isi "asmut" angajatii pe restantieri pentru incasarea si celei mai mici datorii. Nu ar fi o problema daca acestia nu ar recurge si la diferite amenintari, ton agresiv si alte tertipuri de intimidare.
Mai mult, cand le sunt solicitate informatii despre creanta, o parte dintre acestia refuza sa le ofere sau omit date importante. Este si cazul unor angajati de la CreditExpress, care considera ca au tras lozul castigator apeland la amenintari.
Informatiile despre creanta se primesc la tribunal
Roxana P. ne-a povestit ca a incercat sa intervina pentru bunicul ei de 87 de ani, care a primit mai multe somatii si amenintari pentru o datorie de numai 52 de lei. "Stefan A. a tot primit, in ultima vreme, o serie de scrisori in care este amenintat ca va fi dat in judecata pentru neplata unor reviste", ne-a povestit nepoata acestuia. In momentul in care bunicul ei a sunat sa afle despre ce este vorba, i s-a raspuns scurt ca este dator si ca alte informatii va primi la tribunal. Abia la a doua incercare, i s-a spus ca totul i se trage de la o editura, care i-a trimis reviste acasa si a fost apoi somat sa le plateasca.
"Cand am intervenit eu, mi s-a spus ca este vorba despre o datorie si ca alte informatii le voi primi la tribunal. Angajata CreditExpress nu a vrut sa-mi ofere informatiile necesare pentru ca nu eram eu cea somata", ne-a mai povestit Roxana. Aceeasi poveste s-a petrecut si la Kruk International, o alta companie de recuperari, unde unii angajati se cam satura sa le dea explicatii datornicilor si incep sa-si defuleze frustrarile pe interlocutorii lor, prin diferite modalitati.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut