Topul celor mai antipatice branduri
Data publicarii: 23-09-2009 | MediaLantul de restaurante McDonald's este cel mai detestat brand din Marea Britanie, potrivit unui studiu realizat de compania de research FreshMinds si de publicatia "Marketing Magazine". Astfel, 46% dintre respondenti au declarat ca detesta brandul McDonald's, in timp ce 36% au sustinut ca-l iubesc, iar doar 18% nu au dorit sa-si exprime opinia cu privire la acest subiect.
Lantul de restaurante Burger King este de asemenea in topul brandurilor detestate de britanici, de vreme ce 39% dintre respondenti afirma ca-l urasc. La polul opus se afla lantul de restaurante KFC, un procent de 43% dintre respondenti declarand ca adora sa manance produsele acestuia.
In pofida cresterii numarului de site-uri de socializare in Marea Britanie, Facebook si Twitter au primit cele mai multe voturi negative din partea participantilor la studiu, 42% dintre cei intervievati spunand ca nu "agreeaza" sau "detesta" cele doua site-uri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private