Topul celor mai antipatice branduri
Data publicarii: 23-09-2009 | MediaLantul de restaurante McDonald's este cel mai detestat brand din Marea Britanie, potrivit unui studiu realizat de compania de research FreshMinds si de publicatia "Marketing Magazine". Astfel, 46% dintre respondenti au declarat ca detesta brandul McDonald's, in timp ce 36% au sustinut ca-l iubesc, iar doar 18% nu au dorit sa-si exprime opinia cu privire la acest subiect.
Lantul de restaurante Burger King este de asemenea in topul brandurilor detestate de britanici, de vreme ce 39% dintre respondenti afirma ca-l urasc. La polul opus se afla lantul de restaurante KFC, un procent de 43% dintre respondenti declarand ca adora sa manance produsele acestuia.
In pofida cresterii numarului de site-uri de socializare in Marea Britanie, Facebook si Twitter au primit cele mai multe voturi negative din partea participantilor la studiu, 42% dintre cei intervievati spunand ca nu "agreeaza" sau "detesta" cele doua site-uri.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut