CO2 este ecologic: Reclama TV care promoveaza dioxidul de carbon
Data publicarii: 30-09-2009 | MediuO reclama TV platita de un lobby-ist petrolier le spune americanilor ca "mai mult dioxid de carbon va duce la un Pamant mai verde". Spotul, calificat de unii comentatori ca fiind o gluma proasta , a inceput sa fie difuzat in mai multe state din SUA pentru a spune telespectatorilor ca "CO2 este ecologic".
Aceasta este o tentativa de a submina initiativa Agentiei americane de protectie a mediului, de a clasifica CO2 ca fiind poluant, deoarece un nivel ridicat in atmosfera "pune in pericol sanatatea publica".
Scopul reclamei de contracarare a acestei initiative este de a dirija votul din Senatul american.
Presa noteaza ca publicitatea a fost platita de H Leighton Steward, care pana in 2000 a fost vicepresedinte al Burlington Resources, companie petroliera din Houston cumparata de ConocoPhillips in 2006. Acesta este director onorific al grupului de lobby industrial petrolier.
Washington Post (care admite ca a acceptat o jumatate de pagina de reclama pentru grupul "CO2 este ecologic") scrie ca Steward impreuna cu alti asociati incearca sa creeze un grup caritabil.
Reclama este una memorabila: "Congresul analizeaza o lege ce va clasifica dioxidul de carbon ca poluator. Aceasta ne va costa locuri de munca. Nu exista nicio dovada stiintifica ca CO2 este poluant. De fapt, niveluri mai mari de CO2 decat acum vor ajuta ecosistemele Pamantului si vor sustine mai multe plante si animale. Actionati. Contactati-va senatorul si congresmanul acum pentru a-i reaminti ca CO2 nu inseamna poluare si ca CO2 va duce la un pamant mai verde. Mergeti pe CO2isgreen.com, pentru ca toti avem nevoie de CO2".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an