Francezii reglementeaza intelesul termenului natural de pe etichetele alimentelor
Data publicarii: 09-10-2009 | DiverseDepartamentul francez de combatere a fraudelor a anuntat noi reguli de folosire a calificativului "natural" in industria alimentara, ca urmare a numeroaselor cazuri de utilizare abuziva sau nejustificata consemnate in randul producatorilor.
Noile masuri publicate de Directoratul General pentru Competitie, Consum si Lupta impotriva Fraudelor vin in completarea unei legi cu o vechime de peste 30 de ani, considerata mult prea vaga si usor de eludat de companiile din industria alimentara.
Regulile stabilesc ce caracteristici intrinseci trebuie sa aiba produsele pentru a fi declarate "naturale" sau "100% naturale". Documentul a fost conceput atat pe baza opiniilor exprimate de consumatori, cat si a expertizei cercetatorilor si a asociatiilor din industria alimentara.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall