Francezii reglementeaza intelesul termenului natural de pe etichetele alimentelor
Data publicarii: 09-10-2009 | DiverseDepartamentul francez de combatere a fraudelor a anuntat noi reguli de folosire a calificativului "natural" in industria alimentara, ca urmare a numeroaselor cazuri de utilizare abuziva sau nejustificata consemnate in randul producatorilor.
Noile masuri publicate de Directoratul General pentru Competitie, Consum si Lupta impotriva Fraudelor vin in completarea unei legi cu o vechime de peste 30 de ani, considerata mult prea vaga si usor de eludat de companiile din industria alimentara.
Regulile stabilesc ce caracteristici intrinseci trebuie sa aiba produsele pentru a fi declarate "naturale" sau "100% naturale". Documentul a fost conceput atat pe baza opiniilor exprimate de consumatori, cat si a expertizei cercetatorilor si a asociatiilor din industria alimentara.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday