Francezii reglementeaza intelesul termenului natural de pe etichetele alimentelor
Data publicarii: 09-10-2009 | DiverseDepartamentul francez de combatere a fraudelor a anuntat noi reguli de folosire a calificativului "natural" in industria alimentara, ca urmare a numeroaselor cazuri de utilizare abuziva sau nejustificata consemnate in randul producatorilor.
Noile masuri publicate de Directoratul General pentru Competitie, Consum si Lupta impotriva Fraudelor vin in completarea unei legi cu o vechime de peste 30 de ani, considerata mult prea vaga si usor de eludat de companiile din industria alimentara.
Regulile stabilesc ce caracteristici intrinseci trebuie sa aiba produsele pentru a fi declarate "naturale" sau "100% naturale". Documentul a fost conceput atat pe baza opiniilor exprimate de consumatori, cat si a expertizei cercetatorilor si a asociatiilor din industria alimentara.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri