Grupul Bloomberg salveaza BusinessWeek

Data publicarii: 14-10-2009 | Media

Agentia americana de informatii financiare si generaliste Bloomberg a anuntat ca va cumpara saptamanalul BusinessWeek, la un pret neprecizat oficial, dar estimat de site-ul BusinessWeek la o suma cuprinsa intre 2 si 5 milioane de dolari, potrivit Les Echos.

"Achizitia lui  BusinessWeek va aduce avantaje enorme utilizatorilor  Bloomberg", a declarat Daniel Doctoroff, presedinte al agentiei creata de primarul actual al New York-ului, Michael Bloomberg.

"BusinessWeek ne ajuta sa ne servim mai bine clientii si ne introduce in culoarele puterii, in intreprinderi si guvern", a adaugat acesta, intr-un comunicat. "Impreuna, site-urile BusinessWeek.com si Bloomberg.com vor avea mai multi vizitatori unici decat orice alt site financiar care nu este portal", a precizat presedintele consiliului de administratie, Peter Grauer.

In prezent, cele doua site-uri atrag mai mult de 20 de milioane de vizitatori unici pe luna, potrivit  BusinessWeek. Pentru a facilita integrarea celor doua redactii,  Bloomberg a precizat ca Norman Pearlstine, fost redactor-sef la Wall Street Journal si Time, va prelua functia de presedinte al BusinessWeek.

BusinessWeek, fondata in 1929, isi revendica 4,8 milioane de cititori saptamanali in 140 de tari,  cu editii locale in chineza si indoneziana. Ca multe alte tiluri americane, saptamanalul a suferit o reducere drastica a incasarilor din publicitate si o erodare a publicului fidel.

Bloomberg, fondata in 1981, numara 2.200 de angajati in redactiile sale, distribuite in 146 de birouri din 72 de tari.

NewsIn