Ce cumpara romanii de pe Internet?
Data publicarii: 05-11-2009 | LifestyleDesi comertul electronic a inregistrat scaderi ale volumului de vanzari, tot mai multi romani au inceput sa isi efectueze cumparaturile pe Internet, arata un studiu realizat de Daedalus Millward Brown. Aproape 40% din cei care obisnuiesc sa cumpere de pe Intenet se axeaza pe echipamente IT, precum calculoare sau componente pentru PC-uri, in timp ce 37%, cumpara carti, CD-uri si DVD-uri, potrivit unui comunicat remis ziare.com.
Daca barbatii comanda pe Internet materiale de constructii, femeile achizioneaza online carti, articole de imbracaminte, produse de ingrijire personala sau a casei si bilete la teatru sau concerte. Achizitia de carti, CD-uri si DVD-uri de pe Internet este mai frecventa in cadrul locuitorilor oraselor mici, acest lucru explicandu-se prin accesul mai dificil al acestora la produse de calitate prin retelele clasice de distributie. Mai mult, achizitia acestor produse este mai frecventa in cadrul persoanelor de 35-54 ani, fata de medie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri