Romanii cheltuiesc cei mai multi bani pe cosmetice si parfumuri
Data publicarii: 13-11-2009 | ActualitateRecesiunea economica va schimba si compartamentul de consum al romanilor in perioada Sarbatorilor de Iarna. Potrivit unui studiu realizat de compania Deloitte, cheltuielile in perioada Sarbatorilor vor creste cu 0,2%. Mare parte dintre romani sustin ca se vor orienta catre cadouri utile, cumparate din hipermarketuri. In plus, o categorie semnificativa de consumatori sustine ca va amana achizitionarea cadourilor pana dupa Sarbatori, pentru a profita de cele mai avantajoase preturi.
Internetul, folosit pentru comparatii de pret
Potrivit reprezentantilor companiei, 45% dintre romani vor fi foarte atenti, sezonul acesta, in privinta cheltuielilor, iar 68% au spus ca isi vor face cumparaturile in hipermarketuri.
In acelasi studiu se arata ca romanii vor cheltui cei mai multi bani pe produse cosmetice si parfumuri, pe locul doi clasandu-se, in topul cheltuielilor de Sarbatori, imbracamintea si incaltamintea, iar pe locul trei se claseaza bijuteriile si ceasurile. Pe lista de cumparaturi a romanilor in iarna aceasta se mai regasesc si obiecte de decor, carti, laptopuri, bilete de calatorie, alimente, bauturi si telefoane mobile.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri