Adidas va produce in Bangladesh tenisi ieftini pentru saraci
Data publicarii: 16-11-2009 | DiverseProducatorul de echipamente sportive Adidas va fabrica, in Bangladesh, tenisi pentru populatia saraca, in cadrul unui proiect de antreprenoriat social realizat cu laureatul premiului Nobel pentru pace, Muhammad Yunus, relateaza AFP.
"Adidas a decis sa lanseze in 2010 un proiect-pilot pentru dezvoltarea si comercializarea pantofilor sport in Bangladesh, ce merge in directia 'parteneriatelor sociale'", conceptul de antreprenoriat realizat de Yunus pentru rezolvarea problemelor sociale, a anuntat grupul german.
Obiectivul este "propunerea unor pantofi care sa ofere protectie impotriva infectiilor foarte nocive si raspandite, iar asta la un pret abordabil pentru populatia saraca".
Adidas nu a precizat nici pretul si nici data la care va incepe productia acestor pantofi sport, grupul precizand ca proiectul este abia la inceput. Insa presa germana sustine ca tenisii ar putea fi oferiti la un pret mai mic de un euro.
Yunus a reunit saptamana trecuta in Germania reprezentantii mai multor companii multinationale, precum Danone (industria agroalimentara), Veolia (servicii pentru mediu) si BASF (industria chimica), pentru a-si promova ideea de antreprenoriat social.
Yunus, ce a dezvoltat micro-creditele pentru persoanele sarace, vrea sa determine marile companii sa produca si sa vanda nu numai pentru a obtine un profit maxim, ci si pentru a contribui la rezolvarea problemelor sociale, incepand cu saracia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare