In situatii penibile din cauza bancii
Data publicarii: 09-12-2009 | Finante-BanciUn valcean s-a trezit ca nu are cu ce sa plateasca, in Austria, benzina pentru masina, deoarece cardul nu-i functiona.
La sfarsitul lunii noiembrie, un valcean s-a decis sa plece intr-o minivacanta in Cehia, Germania si Austria. Pentru a se asigura ca poate sa foloseasca cardul VISA - emis de UniCredit Tiriac Bank in Romania, barbatul a cerut lamuriri bancii, prin e-mail.
In urma acestei solicitari, Alexandru Petrescu a primit un telefon de la un angajat al bancii care l-a asigurat ca platile in cele trei tari pot fi facute si cu un astfel de card.
Barbatul sustine ca lucrurile nu au stat deloc asa. In plus, in Austria, nu a putut sa plateasca combustibilul pentru masina, deoarece sistemul informatic al bancii era "in proces de mentenanta".
Nu a putut sa utilizeze cardul in niciun magazin
Valceanul a avut probleme din primele zile de vacanta. "Am facut cumparaturi intr-un magazin din Germania si cand am vrut sa plateasc cu cardul Visa mi s-a spus ca nu e acceptat", isi aminteste Alexandru.
A doua zi, barbatul a mers cu familia sa faca cumparaturi intr-un supermarket din Austria. "Fiind patit, la intrarea in magazin am intrebat daca se poate plati cu Visa. Insa si aici mi s-a spus ca acest tip de card nu poate fi folosit", povesteste barbatul.
Din acest motiv, el a fost nevoit sa plece, la trei kilometri distanta, sa scoata banii de la o sucursala Bank Austria.
"In drum, m-am oprit la o statie OMV sa alimentez masina. Aici, stupoare! Desi cardul meu era acceptat, nu am putut sa platesc cu el pentru ca soldul nu putea fi vizualizat. Am sunat la UniCredit Tiriac Bank in Romania, unde am vorbit cu un angajat - Radu Florian -, care mi-a spus ca tot sistemul informatic al bancii se afla, incepand cu orele 21.00 din ziua precedenta, intr-un proces de mentenanta, iar acesta va mai dura pana a doua zi la ora 11.00", afirma barbatul.
Valceanul crede ca nu este normal ca acest proces sa se deruleze fara ca utilizatorii cardurilor sa fie informati intr-un timp rezonabil.
"Dupa doua ore si 30 de minute, timp in care am stat in statia OMV fara sa pot sa platesc, iar familia astepta banii pe care eu urma sa-i scot de la bancomat, am primit un mesaj in care mi s-a spus ca problema tehnica a fost rezolvata si ca pot utiliza cardul. Este incalificabil modul in care am fost tratat. Am fost pusi intr-o situatie penibila, pe teritoriul altui stat", mai spune revoltat valceanul.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut