In situatii penibile din cauza bancii

Data publicarii: 09-12-2009 | Finante-Banci

Un valcean s-a trezit ca nu are cu ce sa plateasca, in Austria, benzina pentru masina, deoarece cardul nu-i functiona.

La sfarsitul lunii noiembrie, un valcean s-a decis sa plece intr-o minivacanta in Cehia, Germania si Austria. Pentru a se asigura ca poate sa foloseasca cardul VISA - emis de UniCredit Tiriac Bank in Romania, barbatul a cerut lamuriri bancii, prin e-mail.
 
In urma acestei solicitari, Alexandru Petrescu a primit un telefon de la un angajat al bancii care l-a asigurat ca platile in cele trei tari pot fi facute si cu un astfel de card.
 
Barbatul sustine ca lucrurile nu au stat deloc asa. In plus, in Austria, nu a putut sa plateasca combustibilul pentru masina, deoarece sistemul informatic al bancii era "in proces de mentenanta".
 
Nu a putut sa utilizeze cardul in niciun magazin

Valceanul a avut probleme din primele zile de vacanta. "Am facut cumparaturi intr-un magazin din Germania si cand am vrut sa plateasc cu cardul Visa mi s-a spus ca nu e acceptat", isi aminteste Alexandru.
 
A doua zi, barbatul a mers cu familia sa faca cumparaturi intr-un supermarket din Austria. "Fiind patit, la intrarea in magazin am intrebat daca se poate plati cu Visa. Insa si aici mi s-a spus ca acest tip de card nu poate fi folosit", povesteste barbatul.
 
Din acest motiv, el a fost nevoit sa plece, la trei kilometri distanta, sa scoata banii de la o sucursala Bank Austria.

"In drum, m-am oprit la o statie OMV sa alimentez masina. Aici, stupoare! Desi cardul meu era acceptat, nu am putut sa platesc cu el pentru ca soldul nu putea fi vizualizat. Am sunat la UniCredit Tiriac Bank in Romania, unde am vorbit cu un angajat - Radu Florian -, care mi-a spus ca tot sistemul informatic al bancii se afla, incepand cu orele 21.00 din ziua precedenta, intr-un proces de mentenanta, iar acesta va mai dura pana a doua zi la ora 11.00", afirma barbatul.
 
Valceanul crede ca nu este normal ca acest proces sa se deruleze fara ca utilizatorii cardurilor sa fie informati intr-un timp rezonabil.

"Dupa doua ore si 30 de minute, timp in care am stat in statia OMV fara sa pot sa platesc, iar familia astepta banii pe care eu urma sa-i scot de la bancomat, am primit un mesaj in care mi s-a spus ca problema tehnica a fost rezolvata si ca pot utiliza cardul. Este incalificabil modul in care am fost tratat. Am fost pusi intr-o situatie penibila, pe teritoriul altui stat", mai spune revoltat valceanul.

Integral in Evenimentul Zilei

Ultimele stiri pe BankNews.ro: