In situatii penibile din cauza bancii
Data publicarii: 09-12-2009 | Finante-BanciUn valcean s-a trezit ca nu are cu ce sa plateasca, in Austria, benzina pentru masina, deoarece cardul nu-i functiona.
La sfarsitul lunii noiembrie, un valcean s-a decis sa plece intr-o minivacanta in Cehia, Germania si Austria. Pentru a se asigura ca poate sa foloseasca cardul VISA - emis de UniCredit Tiriac Bank in Romania, barbatul a cerut lamuriri bancii, prin e-mail.
In urma acestei solicitari, Alexandru Petrescu a primit un telefon de la un angajat al bancii care l-a asigurat ca platile in cele trei tari pot fi facute si cu un astfel de card.
Barbatul sustine ca lucrurile nu au stat deloc asa. In plus, in Austria, nu a putut sa plateasca combustibilul pentru masina, deoarece sistemul informatic al bancii era "in proces de mentenanta".
Nu a putut sa utilizeze cardul in niciun magazin
Valceanul a avut probleme din primele zile de vacanta. "Am facut cumparaturi intr-un magazin din Germania si cand am vrut sa plateasc cu cardul Visa mi s-a spus ca nu e acceptat", isi aminteste Alexandru.
A doua zi, barbatul a mers cu familia sa faca cumparaturi intr-un supermarket din Austria. "Fiind patit, la intrarea in magazin am intrebat daca se poate plati cu Visa. Insa si aici mi s-a spus ca acest tip de card nu poate fi folosit", povesteste barbatul.
Din acest motiv, el a fost nevoit sa plece, la trei kilometri distanta, sa scoata banii de la o sucursala Bank Austria.
"In drum, m-am oprit la o statie OMV sa alimentez masina. Aici, stupoare! Desi cardul meu era acceptat, nu am putut sa platesc cu el pentru ca soldul nu putea fi vizualizat. Am sunat la UniCredit Tiriac Bank in Romania, unde am vorbit cu un angajat - Radu Florian -, care mi-a spus ca tot sistemul informatic al bancii se afla, incepand cu orele 21.00 din ziua precedenta, intr-un proces de mentenanta, iar acesta va mai dura pana a doua zi la ora 11.00", afirma barbatul.
Valceanul crede ca nu este normal ca acest proces sa se deruleze fara ca utilizatorii cardurilor sa fie informati intr-un timp rezonabil.
"Dupa doua ore si 30 de minute, timp in care am stat in statia OMV fara sa pot sa platesc, iar familia astepta banii pe care eu urma sa-i scot de la bancomat, am primit un mesaj in care mi s-a spus ca problema tehnica a fost rezolvata si ca pot utiliza cardul. Este incalificabil modul in care am fost tratat. Am fost pusi intr-o situatie penibila, pe teritoriul altui stat", mai spune revoltat valceanul.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025