Google propune un nou concept de stiri online
Data publicarii: 10-12-2009 | MediaImpreuna cu "The New York Times" si "The Washington Post", motorul de cautare introduce un model experimental de prezentare a stirilor pe internet. "Living Stories" grupeaza materialele publicate de un ziar pe o anumita tema in functie de importanta, utilizatorul putand sa-si organizeze pagina in functie de nevoi.
Principala caracteristica a serviciului "Living Stories" este de a grupa continutul publicatiilor "The New York Times" si "The Washington Post" in jurul unor cuvinte-cheie, cum ar fi "schimbari climatice" sau "razboiul din Afganistan".
Noul concept stabileste prioritatile continutului in functie de cat de important este acesta. Fiecare tema este pusa "la pachet" cu elemente vizuale, fotografii si clipuri video, dar si cu o lista de evenimente importante.
De asemenea, "Living Stories" va permite filtrarea subiectelor de interes. De exemplu, in cazul razboiului din Afganistan, cititorul poate alege numai "alegerile din Afganistan".
Actualizare continua
In plus, cei care vor accesa "Google Living Stories" vor avea posibilitatea de a sorta continutul pe categorii: evenimente, opinii, grafice sau citate. Mai mult, serviciul "isi aminteste" ce au citit utilizatorii si tine socoteala "click-urilor" facute de cititori. Apoi scoate in evidenta schimbarile si completarile ce au fost facute asupra articolelor de la ultima citire, scapand astfel de informatiile redundante.
Cele doua ziare realizeaza continutul
Oliver Rickman, director de comunicare la Google, tine insa sa precizeze ca Google nu se implica in niciun fel in redactarea sau editarea articolelor. "Acest lucru este realizat in intregime de cei de la «The New York Times» si «The Washington Post».
Google furnizeaza doar platforma tehnologica pentru «Living Stories», in timp ce jurnalistii celor doua publicatii scriu si editeaza articolele", mai spune Oliver Rickman.
Prin aceasta decizie, Google intra intr-un parteneriat activ cu companiile de media, in ciuda criticilor de plagiat aduse de mai multi reprezentanti ai industriei presei. Serviciul "Living Stories" este in prezent gazduit de Google, dar va fi disponibil in curand si pe site-urile "Washington Post" si "New York Times".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză