Google propune un nou concept de stiri online
Data publicarii: 10-12-2009 | MediaImpreuna cu "The New York Times" si "The Washington Post", motorul de cautare introduce un model experimental de prezentare a stirilor pe internet. "Living Stories" grupeaza materialele publicate de un ziar pe o anumita tema in functie de importanta, utilizatorul putand sa-si organizeze pagina in functie de nevoi.
Principala caracteristica a serviciului "Living Stories" este de a grupa continutul publicatiilor "The New York Times" si "The Washington Post" in jurul unor cuvinte-cheie, cum ar fi "schimbari climatice" sau "razboiul din Afganistan".
Noul concept stabileste prioritatile continutului in functie de cat de important este acesta. Fiecare tema este pusa "la pachet" cu elemente vizuale, fotografii si clipuri video, dar si cu o lista de evenimente importante.
De asemenea, "Living Stories" va permite filtrarea subiectelor de interes. De exemplu, in cazul razboiului din Afganistan, cititorul poate alege numai "alegerile din Afganistan".
Actualizare continua
In plus, cei care vor accesa "Google Living Stories" vor avea posibilitatea de a sorta continutul pe categorii: evenimente, opinii, grafice sau citate. Mai mult, serviciul "isi aminteste" ce au citit utilizatorii si tine socoteala "click-urilor" facute de cititori. Apoi scoate in evidenta schimbarile si completarile ce au fost facute asupra articolelor de la ultima citire, scapand astfel de informatiile redundante.
Cele doua ziare realizeaza continutul
Oliver Rickman, director de comunicare la Google, tine insa sa precizeze ca Google nu se implica in niciun fel in redactarea sau editarea articolelor. "Acest lucru este realizat in intregime de cei de la «The New York Times» si «The Washington Post».
Google furnizeaza doar platforma tehnologica pentru «Living Stories», in timp ce jurnalistii celor doua publicatii scriu si editeaza articolele", mai spune Oliver Rickman.
Prin aceasta decizie, Google intra intr-un parteneriat activ cu companiile de media, in ciuda criticilor de plagiat aduse de mai multi reprezentanti ai industriei presei. Serviciul "Living Stories" este in prezent gazduit de Google, dar va fi disponibil in curand si pe site-urile "Washington Post" si "New York Times".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut