Companiile au redus la jumatate bugetul pentru cadouri spa
Data publicarii: Astazi, 15-12-2009 | HR/CariereCererea companiilor pentru cadourile din zona spa a scazut la jumatate anul acesta, potrivit estimarilor Lilianei Paraipan, managerul centrului Eden Spa, care spune ca daca in urma cu un an bugetul mediu al companiilor care apelau la astfel de servicii era de circa 100 de euro de persoana.
In prezent, acesta s-a redus la 50 de euro. Tendinta remarcata de oficialii Eden Spa se observa si la Cocor Spa, centrul de lux deschis anul acesta la Neptun de Cocor Media Channel, compania care detine media-fatada de pe Cocor Luxury Store din Bucuresti.
"Piata pentru aceste servicii este inca una extrem de redusa. Criza se manifesta mai degraba pe segmentul corporate, bugetele companiilor pentru angajati scazand dramatic in acest an", a declarat, pentru Business Standard, Dragos Tudorache, manager marketing si vanzari Cocor Spa. Cadourile spa din portofoliul centrului Eden Spa se fac pe baza unor carduri, sistem introdus pe piata din Romania in 2005 de Eden Spa.
In acest moment, cadourile corporate pot fi adaptate oricarui buget, incepand de la 30 de euro per persoana. Anul acesta, Eden Spa s-a extins la Sibiu, printr-o locatie in hotel Hilton, cel mai luxos hotel de cinci stele din Transilvania. Businessul Eden Spa din cadrul Hilton Sibiu este sustinut si de oferta de carduri cadou, care contine pachete de cazare cu spa, valabile pentru bucuresteni, care-si pot petrece un weekend de relaxare la Hilton Sibiu la un pret incepand cu 149 de euro de persoana.
Integral in Business Standard
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an