Ce cadouri isi doresc romanii de Craciun?
Data publicarii: 17-12-2009 | DiverseDesi spera sa gaseasca sub brad cosmetice si parfumuri, romanii le cumpara celor dragi obiecte cat mai utile ca daruri de Craciun. La randul lor, au parte de acelasi tratament pragmatic. Asteptam de la Mos Craciun obiecte extravagante si in final ajungem sa ne multumim si cu lucrurile de care nu ne putem lipsi, precum o haina, o pereche de manusi sau una de bocanci.[...]
Cumpatare la raft
Peste doua treimi dintre romani se vor orienta in acest an catre cadouri utile, eventual obiecte vestimentare sau diverse lucruri necesare intr-o casa si vandute la reduceri in magazine.
Circa 45% din conationali au declarat ca nu vor mai ceda impulsurilor de moment pentru a nu mai arunca banii pe lucruri inutile, in timp ce majoritatea europenilor si-au exprimat aceeasi vointa in proportie de 40%, potrivit unui studiu Deloitte. Totodata, 25% din romani si 33% din europeni se vor ghida dupa reduceri in cumpararea cadourilor.
Banii lichizi, darul ideal
Intre ceea ce-si doresc romanii sa primeasca si ceea ce gasesc sub brad in dimineata Craciunului este o diferenta destul de mare. Cel putin asta releva un studiu realizat de compania de cercetare de piata Deloitte, pe un esantion de 17.567 de persoane din 17 tari europene printre care si Romania.
Astfel, in topul cadourilor pe care si le doresc romanii se afla cosmeticele si parfumurile, 46% din respondenti indicand aceste produse ca fiind ideale pentru ei. Singurii care au mai indicat produsele cosmetice si parfumurile drept cadouri ideale sunt polonezii.
Majoritatea europenilor intervievati au aratat ca cel mai mult isi doresc carti - cetatenii din noua din cele 17 tari europene in care s-a realizat studiul optand in primul rand pentru acestea. Banii reprezinta cea de-a doua optiune a respondentilor, aproximativ 38% din ei sustinand ca fosnetul bancnotelor i-ar ajuta sa simta magia Craciunului.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial