Kaufland deschide al 12-lea magazin din retea, la Suceava
Data publicarii: 22-08-2006
Reteaua germana de hypermarket-uri Kaufland va inaugura joi, la Suceava, al 12-lea magazin din Romania, in urma unei investitii de 8,5 milioane de euro, informaza un comunicat al companiei. Noul magazin are o suprafata de 6.600 de metri patrati, este amplasat pe un teren de 18.500 de metri patrati si beneficiaza de o parcare de 316 locuri. Concesionari in cadrul noului magazin vor fi BRD, cu produse si servicii bancare, Nik&Nik, cu accesorii si incaltaminte, Inmedio, cu produse de presa si literatura, Romfoto, cu servicii si produse foto, Avenir Telecom, cu produse, accesorii si servicii de telefonie mobila, Sensiblu, cu produse farmaceutice si cosmetice, Domo, cu electrocasnice, electronice si produse IT&C si Stil Biju, cu accesorii si bijuterii.
Investitia totala a lantului german de magazine in Romania se ridica astfel la 200 de milioane de euro.
De la intrarea pe piata romaneasca, in octombrie 2005 si pana in prezent, Kaufland a produs circa 3.100 de locuri de munca in Bucuresti, Ramnicu Valcea, Ploiesti, Alba Iulia, Timisoara, Baia Mare, Targu Mures, Galati, Cluj, Hunedoara, Satu Mare si Suceava
Divizia Kaufland face parte din concernul Lidl & Schwarz Co&KG. Grupul Schwarz, are peste 166.000 de angajati in Europa si a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro.
Concernul Kaufland cuprinde peste 730 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia, Croatia si Romania. In luna martie a acestui an a fost deschis si in Bulgaria primul magazin Kaufland.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor