Nissan va lansa noua modele de masini destinate pietei din India
Data publicarii: 06-01-2010 | AutoNissan Motor vrea sa propuna o gama de noua vehicule destinate pietei indiene, dintre care cinci ar urma sa fie construite in India, a declarat directorul de operatiuni al grupului japonez in India, Kiminobu Tokuyama, potrivit cotidianului francez Les Echos.
Nissan are o prezenta foarte scazuta pe piata indiana, unde n-a vandut anul trecut decat 400 de masini. "Sunt intrebat adesea de ce Nissan si-a intarziat atat de mult intrarea pe piata Indiei, iar eu raspund intotdeauna ca niciodata nu e prea tarziu", a declarat Tokuyama.
Al treilea constructor japonez va incepe in luna mai productia unei noi masini de mici dimensiuni in uzina sa din Madras, detinuta in parteneriat cu Renault. Volumele locale de productie ar urma sa le depaseasca anul viitor pe ale concurentului sau Honda, deoarece Nissan vrea sa transforme India in baza sa de export catre numeroase tari.
Uzina din Madras ar urma sa produca 110.000 de masini ale noului model in 2011, din care o mare parte ar trebui sa fie destinata pietei europene, apoi "intr-un viitor apropiat", productia ar urma sa urce la 180.000 de masini, a mai spus Tokuyama.
Nissan vizeaza o cota de piata de 5,5% in India, egala cu cea pe care o detine la nivel mondial. Gama de noua modele noi nu cuprinde masina low-cost, pe care Nissan si Renault si-a propus sa o lanseze in 2012 cu partenerul indian Bajaj Auto.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut