Nissan va lansa noua modele de masini destinate pietei din India
Data publicarii: 06-01-2010 | AutoNissan Motor vrea sa propuna o gama de noua vehicule destinate pietei indiene, dintre care cinci ar urma sa fie construite in India, a declarat directorul de operatiuni al grupului japonez in India, Kiminobu Tokuyama, potrivit cotidianului francez Les Echos.
Nissan are o prezenta foarte scazuta pe piata indiana, unde n-a vandut anul trecut decat 400 de masini. "Sunt intrebat adesea de ce Nissan si-a intarziat atat de mult intrarea pe piata Indiei, iar eu raspund intotdeauna ca niciodata nu e prea tarziu", a declarat Tokuyama.
Al treilea constructor japonez va incepe in luna mai productia unei noi masini de mici dimensiuni in uzina sa din Madras, detinuta in parteneriat cu Renault. Volumele locale de productie ar urma sa le depaseasca anul viitor pe ale concurentului sau Honda, deoarece Nissan vrea sa transforme India in baza sa de export catre numeroase tari.
Uzina din Madras ar urma sa produca 110.000 de masini ale noului model in 2011, din care o mare parte ar trebui sa fie destinata pietei europene, apoi "intr-un viitor apropiat", productia ar urma sa urce la 180.000 de masini, a mai spus Tokuyama.
Nissan vizeaza o cota de piata de 5,5% in India, egala cu cea pe care o detine la nivel mondial. Gama de noua modele noi nu cuprinde masina low-cost, pe care Nissan si Renault si-a propus sa o lanseze in 2012 cu partenerul indian Bajaj Auto.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză