Dacia se intoarce la culoarea neagra cu editia premium Black Line
Data publicarii: 08-01-2010 | AutoDacia lanseaza in Franta editia Black Line pentru Sandero, Logan si Logan MCV, versiune care va fi cel mai bine dotata, conform producatorului auto.
Editia Black Line are la baza echiparea Laureate, iar masinile vor primi dotari noi precum vopsea metalica, tapiterie noua cu cusaturi negre, volan imbracat in piele, radio CD cu MP3 si satelit de comanda pe volan. Sandero va primi si masca neagra pentru faruri.
Pretul modelului Sandero Black Line porneste de la 9.600 de euro, pentru motorul 1.2 16V. Dacia Logan Black Line costa cel putin 10.950 de euro (1,4 MPI 75 LPG), iar un Logan MCV Black Line porneste de la 13.350 euro (dCI 70).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut