Cardurile de credit ataca si segmentul abonatilor TV
Data publicarii: 22-08-2006
Prin utilizarea acestui produs, posesorul poate achizitiona echipamentul de receptie al programelor BOOM, isi poate plati abonamentul, dar la fel de bine poate utiliza cardul pentru retrageri de numerar si cumparaturi, de la orice bancomat si respectiv comerciant care afiseaza sigla MasterCard.
Cardul ofera o perioada de gratie de pana la 40 de zile pentru cumparaturile efectuate de la comerciantii din reteaua MasterCard. Pentru produsele cumparate cu cardul BOOM, se acorda (pe teritoriul Romaniei) o garantie de transport-montaj a produselor cu valoare intre 260 RON si 3.500 RON, timp de o luna din momentul achizitiei. Garantia acopera riscul producerii unor accidente neprevazute in timpul transportului sau montajului.
In plus, cei interesati vor beneficia de o asigurare de viata speciala care ii va ajuta sa ramburseze creditul daca vor aparea evenimente neprevazute (invaliditate, incapacitate temporara de munca, somaj).
Pentru a deveni posesor al cardului BOOM, se solicita o taxa de emitere si administrare de 34,9 RON pentru primul an, taxa care se plateste la emiterea primului extras de cont.
Rata lunara a dobanzii este cuprinsa intre 1,69% si 2,49% functie de suma utilizata din limita de creditare aprobata: cu cat suma cheltuita este mai mare, cu atat dobanda este mai mica.
Suma utilizata (la comerciant sau la ATM) | Dobanda lunara |
mai putin de 800 RON | 2,49% |
intre 800,01 si 2.000 RON | 2,29% |
intre 2.000,01 si 4.000 RON | 1,99% |
mai mult de 4.000 RON | 1,69% |
"Prin lansarea acestei oferte ne-am propus sa aducem un avantaj in plus celor care isi doresc sa se se aboneze la platforma digitala BOOM. Ne dorim ca acest card sa fie mai mult decat un card de credit, vrem ca el sa fie un instrument prin care abonatii nostri sa poata beneficia de cat mai multe servicii," spune Constantin Druica VP Marketing & Content DTH Television Grup.
"Cardul BOOM este un produs de finantare flexibil ce vine sa completeze gama de produse BRD Finance. Prin fiecare produs lansat pe piata incercam sa venim in intampinarea nevoilor de finantare ale clientilor nostri" afirma Pierre Boscq, Director General BRD Finance.
Oficialii celor doua companii nu pot previziona cate carduri vor emite pentru primul an si declara ca sunt in asteptarea reactiei din partea pietei, proiectul avand in acest moment statutul de experiment.
Cardul poate fi procurat, numai pe baza adeverintei de salariu sau a talonului de pensii, din magazinele de unde se achizitioneaza echipamentul de receptie: reteaua Germanos, Internity, Media Galaxy, Rombiz, etc. Perioada de valabilitate a cardului este de doi ani, daca in primul an nu a fost folosit niciodata, sau de cinci ani, daca in primul an s-a utilizat cardul de cel putin doua ori.
Sursa: No-Cash
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România