Cardurile de credit ataca si segmentul abonatilor TV
Data publicarii: 22-08-2006
Prin utilizarea acestui produs, posesorul poate achizitiona echipamentul de receptie al programelor BOOM, isi poate plati abonamentul, dar la fel de bine poate utiliza cardul pentru retrageri de numerar si cumparaturi, de la orice bancomat si respectiv comerciant care afiseaza sigla MasterCard.
Cardul ofera o perioada de gratie de pana la 40 de zile pentru cumparaturile efectuate de la comerciantii din reteaua MasterCard. Pentru produsele cumparate cu cardul BOOM, se acorda (pe teritoriul Romaniei) o garantie de transport-montaj a produselor cu valoare intre 260 RON si 3.500 RON, timp de o luna din momentul achizitiei. Garantia acopera riscul producerii unor accidente neprevazute in timpul transportului sau montajului.
In plus, cei interesati vor beneficia de o asigurare de viata speciala care ii va ajuta sa ramburseze creditul daca vor aparea evenimente neprevazute (invaliditate, incapacitate temporara de munca, somaj).
Pentru a deveni posesor al cardului BOOM, se solicita o taxa de emitere si administrare de 34,9 RON pentru primul an, taxa care se plateste la emiterea primului extras de cont.
Rata lunara a dobanzii este cuprinsa intre 1,69% si 2,49% functie de suma utilizata din limita de creditare aprobata: cu cat suma cheltuita este mai mare, cu atat dobanda este mai mica.
Suma utilizata (la comerciant sau la ATM) | Dobanda lunara |
mai putin de 800 RON | 2,49% |
intre 800,01 si 2.000 RON | 2,29% |
intre 2.000,01 si 4.000 RON | 1,99% |
mai mult de 4.000 RON | 1,69% |
"Prin lansarea acestei oferte ne-am propus sa aducem un avantaj in plus celor care isi doresc sa se se aboneze la platforma digitala BOOM. Ne dorim ca acest card sa fie mai mult decat un card de credit, vrem ca el sa fie un instrument prin care abonatii nostri sa poata beneficia de cat mai multe servicii," spune Constantin Druica VP Marketing & Content DTH Television Grup.
"Cardul BOOM este un produs de finantare flexibil ce vine sa completeze gama de produse BRD Finance. Prin fiecare produs lansat pe piata incercam sa venim in intampinarea nevoilor de finantare ale clientilor nostri" afirma Pierre Boscq, Director General BRD Finance.
Oficialii celor doua companii nu pot previziona cate carduri vor emite pentru primul an si declara ca sunt in asteptarea reactiei din partea pietei, proiectul avand in acest moment statutul de experiment.
Cardul poate fi procurat, numai pe baza adeverintei de salariu sau a talonului de pensii, din magazinele de unde se achizitioneaza echipamentul de receptie: reteaua Germanos, Internity, Media Galaxy, Rombiz, etc. Perioada de valabilitate a cardului este de doi ani, daca in primul an nu a fost folosit niciodata, sau de cinci ani, daca in primul an s-a utilizat cardul de cel putin doua ori.
Sursa: No-Cash
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an