Cardurile de credit ataca si segmentul abonatilor TV
Data publicarii: 22-08-2006Prin utilizarea acestui produs, posesorul poate achizitiona echipamentul de receptie al programelor BOOM, isi poate plati abonamentul, dar la fel de bine poate utiliza cardul pentru retrageri de numerar si cumparaturi, de la orice bancomat si respectiv comerciant care afiseaza sigla MasterCard.
Cardul ofera o perioada de gratie de pana la 40 de zile pentru cumparaturile efectuate de la comerciantii din reteaua MasterCard. Pentru produsele cumparate cu cardul BOOM, se acorda (pe teritoriul Romaniei) o garantie de transport-montaj a produselor cu valoare intre 260 RON si 3.500 RON, timp de o luna din momentul achizitiei. Garantia acopera riscul producerii unor accidente neprevazute in timpul transportului sau montajului.
In plus, cei interesati vor beneficia de o asigurare de viata speciala care ii va ajuta sa ramburseze creditul daca vor aparea evenimente neprevazute (invaliditate, incapacitate temporara de munca, somaj).
Pentru a deveni posesor al cardului BOOM, se solicita o taxa de emitere si administrare de 34,9 RON pentru primul an, taxa care se plateste la emiterea primului extras de cont.
Rata lunara a dobanzii este cuprinsa intre 1,69% si 2,49% functie de suma utilizata din limita de creditare aprobata: cu cat suma cheltuita este mai mare, cu atat dobanda este mai mica.
Suma utilizata (la comerciant sau la ATM) | Dobanda lunara |
mai putin de 800 RON | 2,49% |
intre 800,01 si 2.000 RON | 2,29% |
intre 2.000,01 si 4.000 RON | 1,99% |
mai mult de 4.000 RON | 1,69% |
"Prin lansarea acestei oferte ne-am propus sa aducem un avantaj in plus celor care isi doresc sa se se aboneze la platforma digitala BOOM. Ne dorim ca acest card sa fie mai mult decat un card de credit, vrem ca el sa fie un instrument prin care abonatii nostri sa poata beneficia de cat mai multe servicii," spune Constantin Druica VP Marketing & Content DTH Television Grup.
"Cardul BOOM este un produs de finantare flexibil ce vine sa completeze gama de produse BRD Finance. Prin fiecare produs lansat pe piata incercam sa venim in intampinarea nevoilor de finantare ale clientilor nostri" afirma Pierre Boscq, Director General BRD Finance.
Oficialii celor doua companii nu pot previziona cate carduri vor emite pentru primul an si declara ca sunt in asteptarea reactiei din partea pietei, proiectul avand in acest moment statutul de experiment.
Cardul poate fi procurat, numai pe baza adeverintei de salariu sau a talonului de pensii, din magazinele de unde se achizitioneaza echipamentul de receptie: reteaua Germanos, Internity, Media Galaxy, Rombiz, etc. Perioada de valabilitate a cardului este de doi ani, daca in primul an nu a fost folosit niciodata, sau de cinci ani, daca in primul an s-a utilizat cardul de cel putin doua ori.
Sursa: No-Cash
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut