Top 10 cei mai mari advertiseri mondiali in 2009
Data publicarii: 26-01-2010 | MediaBugetele alocate publicitatii cresc de la an la an, ca efect atat al extinderii prezentei globale a marilor companii, cat si al diversificarii mediilor prin care se pot trimite mesaje comerciale. Astfel, daca in urma cu 15 ani televiziunea, presa scrisa si radioul erau principalele suporturi pentru reclame, acum internetul sau telefonia mobila incep sa joace un rol din ce in ce mai important.
Firma de marketing Advertising Age intocmeste anual un top al celor mai mari advertiseri mondiali, analistii agentiei contabilizand fondurile alocate tuturor tipurilor de publicitate. Pentru 2009 primele 10 pozitii arata astfel:
- Procter & Gamble, cu 9,73 miliarde dolari
- Unilever, 5,72 miliarde dolari
- L'Oreal, 4,04 miliarde dolari
- General Motors, 3,67 miliarde dolari
- Toyota Motor, 3,2 miliarde dolari
- Coca Cola, 2,67 miliarde dolari
- Johnson & Johnson, 2,6 miliarde dolari
- Ford Motor, 2,45 miliarde dolari
- Reckitt Benkiser, 2,37 miliarde dolari
- Nestle, 2,31 miliarde dolari
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii