Agentiile de publicitate au inceput anul bine
Data publicarii: 08-02-2010 | MediaDupa un an in care piata locala de publicitate a fost marcata de efectele scaderii bugetelor alocate pentru comunicare, se pare ca prima luna din acest an a venit cu o dezghetare a acestei industrii.
Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group sustine ca, prin comparatie, cu ianuarie 2009, in acest an se poate observa o dezghetare a pietei de publicitate, vizibila pe toate mediile. "Insa, aceasta inviorare nu insemna ca deja sunt formate premisele pentru mai bine, ci ca stim cum sa actionam in perioade de stagnare. Dar chiar si asa, noi privim anul acesta cu optimism", a declarat reprezentantul Leo Burnett, pentru Curierul National.
De asemenea, Mihaela Nicola, CEO The Group, a spus ca pentru agentia pe care o conduce prima luna din acest an a fost mai activa decat aceeasi perioada din 2009. "Ianuarie 2010 a fost mai activa decat prima luna din 2009. Mai plina decat anticipam si mai febrila decat se anunta", a aratat aceasta.
Ogilvy: Am muncit intr-un ritm neasteptat de alert
Si pentru Ogilvy inceputul de an a foarte aglomerat. "Anul a inceput furtunos pentru noi. Din 4 ianuarie incoace am realizat 4 campanii integrate (incluzand si spoturi tv), am lansat 2 campanii digitale de anvergura, am participat deja la cateva pitch-uri, am castigat, am mai si pierdut. Intre timp, am fost invitati la Londra de catre unul dintre clientii nostri, care ne-a anuntat ca am castigat un premiu regional pentru unul din cele mai spectaculoase evenimente organizate de Ogilvy Action anul trecut.
Acum cateva zile am vazut rezultatele ultimului research al indicatorilor de brand ai unuia dintre cei mai dinamici dintre clientii nostri: cresc. Pe scurt: am trait si am muncit intr-un ritm neasteptat de alert. Mai alert ca in ianuarie 2009. Nu ne-am luat vacanta de schi. Va veni si ea, la momentul potrivit…", ne-a explicat Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania.
Monica Tanasoiu, Client Service Director, Mercury360 a spus ca luna trecuta a fost marcata de o "efervescenta deosebita". "Pare ca efectele lui 2009 au obligat marketerii la un planning mult mai atent si mai avansat al proiectelor pe tot anul acesta. In plus, au venit si foarte multe cereri de la clienti noi, care par a-si regandi putin portofoliul de activitati si de parteneri. Banuiesc ca majoritatea pietei cauta o anume soliditate si siguranta, manifestata in asocierea cu agentii de marime medie si mare, cu dosar financiar bun si prea putin atins de criza. Daca anul 2010 va continua in acelasi ritm, banuiesc ca luna decembrie va veni intr-o piata extenuata de munca, dar extrem de fericita in ceea ce priveste rezultatele", a detaliat aceasta.
Mona Opran, Managing Director Saatchi & Saatchi, ne-a declarat ca desi, in general, prima luna a anului nu este chiar asa de spectaculoasa, aceasta perioada a fost destul de aglomerata."In general, luna ianuarie nu este una spectaculoasa; cu toate acestea, de la inceputul acestui an am fost foarte activi: toate contractele existente s-au prelungit, avem doi clienti noi in portofoliu si suntem cu motoarele turate in patru pitch-uri. 2010 a adus si o crestere a echipelor, in client service si in creatie. E mult de munca si ne bucuram pentru asta, insa trebuie sa dam 150% pe fiecare brief pentru a pastra nivelul actual si pentru a ne atinge obiectivul de business: crestere cu 10%", a explicat Mona Opran.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday