Andrei Gheorghe a facut site-ul Ministerului Finantelor violet
Data publicarii: 26-02-2010 | ActualitateSite-ul Ministerului Finantelor si-a schimbat culoarea: din banalul albastru al institutiilor publice, in atotputernicul violet, care face agenda in politica romaneasca. Purtatorul de cuvant al institutiei, Andrei Gheorghe, are doua explicatii - una "in gluma", care tine de "repetarea inversa a numelui lui Sebastian Vladescu", si a doua "serioasa", care tine de "dinamica cromatica a site-ului".
"Este vorba de o seductie voita, prin amplificarea tertiarului imaginar, care, inevitabil si mefistofelic, va duce la repetarea inversa a numelui lui Sebastian Vladescu, pentru subjugarea totala si fiscala a iobagului roman", a fost prima explicatie a lui Andrei Gheorghe, purtatorul de cuvant al ministerului. "Acum vorbind serios", a continuat Gheorghe, "Va dati seama cat de ridicoli suntem? Actionam in virtutea unor marote inexistente…" Purtatorul de cuvant a precizat ca pentru proiectul sau online, presa.nu, pe care a fost "nevoit sa-l inchida", a ales violetul inainte ca Viorel Hrebenciuc sa faca amintita culoare celebra in Romania.
"Sunt foarte multe calcule care au dus la alegerea acestei culori (pentru site-ul Ministerului Finantelor-n.r.), exista o logica a dinamicii cromatice. Imi place foarte tare violetul, e foarte puternic. Poate peste un an vom avea o alta culoare", a spus Gheorghe, adaugand ca, dupa parerea lui, site-ul este acum "mult mai accesibil". Schimbarea in violet a paginii web a institutiei publice este un lucru normal, considera purtatorul de cuvant: "Ajungi sa faci ceva normal, dar stii sigur ca acest normal va fi interpretat ca ceva malign…"
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut