Andrei Gheorghe a facut site-ul Ministerului Finantelor violet
Data publicarii: 26-02-2010 | ActualitateSite-ul Ministerului Finantelor si-a schimbat culoarea: din banalul albastru al institutiilor publice, in atotputernicul violet, care face agenda in politica romaneasca. Purtatorul de cuvant al institutiei, Andrei Gheorghe, are doua explicatii - una "in gluma", care tine de "repetarea inversa a numelui lui Sebastian Vladescu", si a doua "serioasa", care tine de "dinamica cromatica a site-ului".
"Este vorba de o seductie voita, prin amplificarea tertiarului imaginar, care, inevitabil si mefistofelic, va duce la repetarea inversa a numelui lui Sebastian Vladescu, pentru subjugarea totala si fiscala a iobagului roman", a fost prima explicatie a lui Andrei Gheorghe, purtatorul de cuvant al ministerului. "Acum vorbind serios", a continuat Gheorghe, "Va dati seama cat de ridicoli suntem? Actionam in virtutea unor marote inexistente…" Purtatorul de cuvant a precizat ca pentru proiectul sau online, presa.nu, pe care a fost "nevoit sa-l inchida", a ales violetul inainte ca Viorel Hrebenciuc sa faca amintita culoare celebra in Romania.
"Sunt foarte multe calcule care au dus la alegerea acestei culori (pentru site-ul Ministerului Finantelor-n.r.), exista o logica a dinamicii cromatice. Imi place foarte tare violetul, e foarte puternic. Poate peste un an vom avea o alta culoare", a spus Gheorghe, adaugand ca, dupa parerea lui, site-ul este acum "mult mai accesibil". Schimbarea in violet a paginii web a institutiei publice este un lucru normal, considera purtatorul de cuvant: "Ajungi sa faci ceva normal, dar stii sigur ca acest normal va fi interpretat ca ceva malign…"
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an