Vanzarea prin telefon esueaza in 95% din cazuri
Data publicarii: 01-03-2010 | AfaceriCu totii am fost cel putin o data enervati de apelul unui necunoscut care vrea sa ne vanda ceva, cel mai adesea o asigurare de viata. Procentajul raspunsurilor negative pe care le primeste un vanzator prin telefon ajunge la 95% si este mai mare in Romania decat in alte tari din Europa.
"Ponderea de raspunsuri negative la telefon a unui vazator neinstruit poate sa fie foarte mare, de la 80% pana la 95%. Insa factorii de succes depind si de motivarea agentului de vanzari, de trainingul primit si de managementul pe care il are", spune Csaba Racz, senior trainer in cadrul firmei elvetiene de training si consultanta Siegel Eastern Europe. Acesta este de parere ca un training profesionist poate creste cu 30% rata de success a vanzarilor prin telefon.
"Romanii sunt mult mai reticenti la vanzatorii prin telefon decat alti europeni. Mai ales acum, in conditii de criza economica", spune Bogdan Comanescu, general manager al firmei de training Accelera. Potrivit acestuia, rata de raspuns pozitiv in cazul apelurilor de vanzare este chiar mai mica de 5%. Daca vorbim de angajarea in procesul de cumparare, procentajul de reusita este de 1% si poate fi crescut prin training pana la 3,5%.
Integral in Realitatea.net
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an