Cardurile pre-paid castiga teren in Europa
Data publicarii: 24-08-2006PSE Consulting estimeaza ca rata anuala de crestere a cardurilor prepaid va depasi 110% in urmatorii cinci ani. Produsele pre-paid de cadouri - cum sunt cardurile care se bazeaza pe vouchere - vor reprezenta aproximativ 30% din sumele cheltuite pe carduri.
Cardurile pre-paid utilizate ca alternativa la cecurile de calatorie si cecurile externe vor detine 15% in vreme ce cheltuielile pe cardurile pre-paid folosite pentru plati pe Internet vor detine 13% din totalul sumelor cheltuite pe carduri.
Cel mai de succes program European in acest sens este cel dezvoltat de Posta Italia care in prezent are peste 1,9 milioane de carduri in circulatie de tip pre-paid (pe o platforma Visa Electron).
In Romania, singura colaborare dintre un emitent de tichete tip voucher - care este un mijloc de plata fara numerar de tip prepaid - si un emitent bancar vizeaza intelegerea dintre Accor Services si Finansbank: la obtinerea cardului Finans Avantaj, utilizatorii Ticket Restaurant nu platesc taxele de emitere si de administrare anuala.
Sursa: No-Cash
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall