Cardurile pre-paid castiga teren in Europa
Data publicarii: 24-08-2006
PSE Consulting estimeaza ca rata anuala de crestere a cardurilor prepaid va depasi 110% in urmatorii cinci ani. Produsele pre-paid de cadouri - cum sunt cardurile care se bazeaza pe vouchere - vor reprezenta aproximativ 30% din sumele cheltuite pe carduri.
Cardurile pre-paid utilizate ca alternativa la cecurile de calatorie si cecurile externe vor detine 15% in vreme ce cheltuielile pe cardurile pre-paid folosite pentru plati pe Internet vor detine 13% din totalul sumelor cheltuite pe carduri.
Cel mai de succes program European in acest sens este cel dezvoltat de Posta Italia care in prezent are peste 1,9 milioane de carduri in circulatie de tip pre-paid (pe o platforma Visa Electron).
In Romania, singura colaborare dintre un emitent de tichete tip voucher - care este un mijloc de plata fara numerar de tip prepaid - si un emitent bancar vizeaza intelegerea dintre Accor Services si Finansbank: la obtinerea cardului Finans Avantaj, utilizatorii Ticket Restaurant nu platesc taxele de emitere si de administrare anuala.
Sursa: No-Cash
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri