Banca Italo Romena emite carduri sub sigla MasterCard
Data publicarii: 03-03-2010 | Finante-BanciOferta de carduri a Bancii Italo Romena se imbogateste cu doua noi produse: cardul MasterCard Debit adresat persoanelor fizice si cardul MasterCard Business destinat companiilor, se arata intr-un comunicat de presa al bancii remis BankNews.ro. Ambele carduri sunt carduri de debit multivalutare, atasate simultan la doua conturi curente - unul in RON si celalalt in EUR -, care confera comoditate si flexibilitate detinatorilor.
Permit efectuarea de operatiuni de retragere de numerar la ATM-urile din circuitul MasterCard, iar pentru operatiunile de plata la comerciantii acceptanti din tara si din strainatate, comisionul este de 0%. Detinatorii pot efectua de asemenea si plati pe Internet daca solicita Bancii activarea acestei optiuni.
Cardurile MasterCard Business sunt atasate contului curent al companiei, oferind posibilitatea de a stabili limite maxime de tranzactionare la ATM, POS si pe Internet pentru fiecare card in parte.
"Prin aceste doua noi carduri emise sub sigla MasterCard - a declarat Antonio Bianchin, Director General al Bancii Italo Romena - am dorit sa diversificam gama de produse destinate atat clientilor persoane fizice, cat si celor persoane juridice, asociindu-ne acestui brand de prestigiu pe plan international. Aceste carduri beneficiaza la fel ca si celelalte carduri din portofoliul Bancii, de tehnologia chip incorporata care confera mai multa siguranta fondurilor comparativ cu cardurile traditionale cu banda magnetica".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an