Campofrio Food Group fuzioneaza cu Caroli Foods Group
Data publicarii: 05-03-2010 | AfaceriCaroli Foods Group si Campofrio Food Group au anuntat vineri semnarea acordurilor de fuziune a operatiunilor celor doua companii, in forma unui joint venture, in Romania si teritorii invecinate care includ Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Ucraina si Turcia.
Noul joint-venture va opera sub denumirea de Caroli Foods Group. Actiunile noii companii vor fi detinute in proportie de 51% de catre Caroli Foods Group si de 49% de catre Campofrio Food Group, care a achizitionat un pachet de actiuni in numerar pentru a detine participatia de 49% in cadrul noului joint venture.
"Acest joint venture va crea cea mai mare companie de pe piata produselor din carne procesata din Romania, cu o cota de piata cumulata de peste 16% si o cifra de afaceri care depaseste 120 milioane de euro. In timp ce Romania va ramane principala piata de desfacere, noul joint venture intentioneaza sa isi dezvolte prezenta si in zona Europei de Sud-Est", se arata in comunicatul trimis vineri.
Noul grup va avea un consiliu director format din cinci membri, reprezentanti ai Caroli Foods si Campofrio, care va fi prezidat de Talal El-Solh. Haluk Akdemir, in prezent CEO al Caroli Foods, va deveni Chief Executive Officer al noului joint venture.
Tranzactia este supusa aprobarii de catre Consiliul Concurentei si altor proceduri care constituie o practica uzuala pentru acest tip de tranzactii.
Caroli Foods este unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania, ocupand propriilor estimari locul doi. Grupul produce cinci marci de mezeluri: Gourmet, Caroli, Maestro, Sissi (franciza) si Primo Familia. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit peste 35 de milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igiena, resurse umane etc.). Grupul are 1.300 de angajati si doua fabrici la Pitesti, cu o suprafata productiva de peste 18.000 de metri patrati. Grupul Caroli Foods este in principal format din companiile Caroli Prod 2000 SRL, Caroli Foods Group SRL, Caroli Brands SRL si Maestro Industries SRL.
Campofrio Food Group este cel mai important jucator de pe piata de produse procesate din carne din Europa. Compania are peste 250 milioane de consumatori si vanzari de 1.846 milioane euro in 2009. Campofrio Food Group detine sapte companii care opereaza interdependent in cadrul grupului, ocupand prima pozitie din punct de vedere al cotei de piata in Spania (Campofrio), Franta (Aoste), Portugalia (Nobre) si Olanda (Stegeman). De asemenea, detine cea de-a doua pozitie in Belgia (Imperial), o prezenta relevanta in Italia (Aoste) si are o importanta penetrare pe diverse segmente in Germania (CFG Deutschland). In urma realizarii noului joint venture cu compania Caroli Foods Group, pozitia Campofrio Food Group se va intari si pe piata din Romania. Grupul are 9.000 de angajati care activeaza in urmatoarele companii: Aoste, Campofrio, Nobre, Imperial, Stegeman, CFG Deutschland si Campofrio Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut