Campofrio Food Group fuzioneaza cu Caroli Foods Group
Data publicarii: 05-03-2010 | AfaceriCaroli Foods Group si Campofrio Food Group au anuntat vineri semnarea acordurilor de fuziune a operatiunilor celor doua companii, in forma unui joint venture, in Romania si teritorii invecinate care includ Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Ucraina si Turcia.
Noul joint-venture va opera sub denumirea de Caroli Foods Group. Actiunile noii companii vor fi detinute in proportie de 51% de catre Caroli Foods Group si de 49% de catre Campofrio Food Group, care a achizitionat un pachet de actiuni in numerar pentru a detine participatia de 49% in cadrul noului joint venture.
"Acest joint venture va crea cea mai mare companie de pe piata produselor din carne procesata din Romania, cu o cota de piata cumulata de peste 16% si o cifra de afaceri care depaseste 120 milioane de euro. In timp ce Romania va ramane principala piata de desfacere, noul joint venture intentioneaza sa isi dezvolte prezenta si in zona Europei de Sud-Est", se arata in comunicatul trimis vineri.
Noul grup va avea un consiliu director format din cinci membri, reprezentanti ai Caroli Foods si Campofrio, care va fi prezidat de Talal El-Solh. Haluk Akdemir, in prezent CEO al Caroli Foods, va deveni Chief Executive Officer al noului joint venture.
Tranzactia este supusa aprobarii de catre Consiliul Concurentei si altor proceduri care constituie o practica uzuala pentru acest tip de tranzactii.
Caroli Foods este unul dintre liderii pietei de mezeluri din Romania, ocupand propriilor estimari locul doi. Grupul produce cinci marci de mezeluri: Gourmet, Caroli, Maestro, Sissi (franciza) si Primo Familia. Pe parcursul celor 12 ani de activitate, Caroli Foods a investit peste 35 de milioane de euro in procesarea si distribuirea mezelurilor (tehnologie, echipamente de igiena, resurse umane etc.). Grupul are 1.300 de angajati si doua fabrici la Pitesti, cu o suprafata productiva de peste 18.000 de metri patrati. Grupul Caroli Foods este in principal format din companiile Caroli Prod 2000 SRL, Caroli Foods Group SRL, Caroli Brands SRL si Maestro Industries SRL.
Campofrio Food Group este cel mai important jucator de pe piata de produse procesate din carne din Europa. Compania are peste 250 milioane de consumatori si vanzari de 1.846 milioane euro in 2009. Campofrio Food Group detine sapte companii care opereaza interdependent in cadrul grupului, ocupand prima pozitie din punct de vedere al cotei de piata in Spania (Campofrio), Franta (Aoste), Portugalia (Nobre) si Olanda (Stegeman). De asemenea, detine cea de-a doua pozitie in Belgia (Imperial), o prezenta relevanta in Italia (Aoste) si are o importanta penetrare pe diverse segmente in Germania (CFG Deutschland). In urma realizarii noului joint venture cu compania Caroli Foods Group, pozitia Campofrio Food Group se va intari si pe piata din Romania. Grupul are 9.000 de angajati care activeaza in urmatoarele companii: Aoste, Campofrio, Nobre, Imperial, Stegeman, CFG Deutschland si Campofrio Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii