Sony va furniza televizoare 3D din 10 iunie, in Japonia
Data publicarii: 10-03-2010 | IT&CSony intra pe piata televizoarelor 3D: grupul japonez estimeaza ca va vinde cel putin 25 de milioane de astfel de televizoare intr-un an. Compania va incepe sa furnizeze aceste produse in Japonia din iunie, potrivit declaratiilor vicepresedintelui Sony. Producatorul se asteapta ca pana in martie 2013 vanzarile de televizoare 3D sa ajunga la 11,1 miliarde de dolari.
Oficialii grupului au anuntat ca au in plan o colabarare cu posturile de televiziune si cu producatorii de jocuri pentru diversificarea continutului.
Samsung Electronics, cel mai mare producator de televizoare din lume, dar si LG Electronics si Panasonic si-au afirmat si ele dorinta de a vinde televizoare 3D.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut