Consumatorii romani, printre cei mai sceptici din UE
Data publicarii: 30-03-2010 | DiverseAproape jumatate dintre consumatorii si retailerii din Romania considera ca exista un numar semnificativ de produse nealimentare nesigure pe piata, potrivit rezultatelor unui sondaj prezentat luni de Comisia Europeana (CE), romanii fiind astfel printre cei mai sceptici europeni. Astfel, 44% dintre consumatorii intervievati si 47% dintre retailerii care au raspuns intrebarilor CE sunt de parere ca bunurile de consum de pe piata sunt nesigure, procentaje apropiate fiind intalnite doar in Grecia - 47% dintre consumatori, respectiv 38% dintre retaileri.
La polul opus, statele unde se inregistreaza un nivel ridicat al increderii consumatorilor si retailerilor in produsele de pe piata interna sunt Finlanda si Estonia.
La nivelul UE, peste 25% dintre consumatori si aproape 20% dintre retaileri sunt de parere ca multe produse aflate in circulatie sunt nesigure.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall