TotalSoft se extinde pe piata internationala si deschide o reprezentanta in Bulgaria
Data publicarii: 12-04-2010 | AfaceriProducatorul regional de software de business TotalSoft, parte a grupului Global Finance, a anuntat luni deschiderea unei reprezentante in Sofia, Bulgaria, incepand cu luna aprilie, parte din strategia de expansiune internationala pe care compania a anuntat-o inca de anul trecut.
Potrivit reprezentantilor companiei, investitia este estimata a se ridica, pana la sfarsitul acestui an, la circa 300.000 de euro, cifra care se asteapta a se amoritiza prin contractele noi incheiate pana la finele lui 2010.
"In cativa ani vrem ca cifra de afaceri provenita din proiectele derulate pe pietele externe sa creasca de la 30%, cat este in prezent, la cel putin 50%. Strategia noastra se axeaza pe deschiderea unor office-uri in tarile in care avem deja referinte solide si in care cunoasterea mediului de business sa reprezinte un atu in castigarea unor noi proiecte", a declarat general managerul TotalSoft, Liviu Dragan.
Pe termen mediu, TotalSoft isi propune deschiderea de reprezentante in alte sase tari europene. In curand, o actiune similara celei din Bulgaria va urma si in Grecia.
"Cu o echipa initiala de 5 angajati, pana la finele anului, noua reprezentanta TotalSoft se va axa pe vanzarea si implementarea sistemului informatic integrat Charisma Enterprise, in special in sectorul serviciilor financiare, in retail si in distributie. Complementar, TotalSoft Bulgaria se va adresa pietei si cu produse precum Charisma Analyzer (business intelligence), Charisma Collection (automatizarea proceselor de colectare a debitelor de la clienti), Charisma Medical Software (solutii dedicate spitalelor, clinicilor si farmaciilor)", se arata in comunicatul trimis luni de companie.
Echipa din Bulgaria va avea atributii comerciale si de implementare. Initial, seviciile de implementare, consultanta si suport tehnic vor fi asigurate de catre HeadQuarter-ul din Bucuresti printr-o echipa specializata in implementari pe aceasta piata. Odata cu cresterea numarului de proiecte, TotalSoft Bulgaria va prelua in intregime aceste atributii. Operatiunile vor fi sustinute de localizarea solutiilor, a suportului tehnic si a site-ului web in limba bulgara, dublate de o serie de evenimente dedicate sectoarelor de activitate tintite.
Printre clientii companiei pe piata din Bulgaria se numara Raiffeisen Leasing, Scania Leasing, Balkan Star, NLB Leasing, Kronos sau Deutsche Leasing.
TotalSoft are peste 15 ani de experienta si este axata pe dezvoltarea si furnizarea de solutii si servicii complexe de afaceri in domenii ca financiar-bancar, distributie, retail, medical, utilitati, constructii, proiectare, productie, servicii sau administratie publica. Are 1.500 de clienti in sectorul privat si public din 21 de tari, printre care SUA, Germania, UK, Italia sau Franta.
TotalSoft este parte a grupului Global Finance, una din cele mai importante firme de investitii private din Europa de Sud-Est cu birouri in Atena, Bucuresti, Sofia si Belgrad. Global Finance administreaza fonduri de peste 850 milioane euro, obtinute in urma administrarii de fonduri de investitii private si imobiliare, si a realizat peste 70 de investitii de la infiitarea sa in 1991.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor